Påskeplaner?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Hva skal dere i påsken da, jenter? :D
På meg blir det litt jobbing, men så er det den "tradisjonelle" hytte-påsken, med kvikk lunsj og appelsiner! ;)

Hva med å dele 1 påskebilde hver ila uken? En egen påske-bilde-tråd? :)
Gjerne en uhøytidelig konkurranse dere imellom også? Det har vært kjempe gøy tidligere! :)

I alle fall- RIKTIG GOD PÅSKE! :love7:flower
 
Hjemmepåske med maling av ene stua, samt begynne på oppussing av bad. Og så skal vi treffe familie på begge sider :Heartred Jentene på snart 3 og snart 5 skal på overnatting to netter på hytte hos besteforeldre :)
 
Vi skal være hjemme og holde på i hagen:) Blir nok grilling,gåturer og hagearbeid.

Gøy med en bildetråd da :)

Riktig god påske til deg også!:)
 
Her blir det hjemmepåske og avslapping med venner og familie i nærmeste omkrets. For første gang på 8 år, har vi hele påska fri begge to, så det blir godt med litt familietid med mini :)
 
Her blir det hjemmepåske:) litt besøk, men ellers ikke så mye spesielt som skjer:) kos i godstolen men lillemann som kun vil sove på folk:)
 
Hjemmepåske [emoji4] skal få hjelp av broren min til og få flyttet gjesteseng og klesskap til gjesterommet i kjelleren så jeg får begynt å male og dekorere rommet til snuppa [emoji7]
 
Hjemmepåske/bypåske her i huset. Det regner som vanlig i Bergen, så det er ikke særlig påskestemning...
 
Back
Topp