Påskeplaner?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Hva skal dere i påsken da, jenter? :D
På meg blir det litt jobbing, men så er det den "tradisjonelle" hytte-påsken, med kvikk lunsj og appelsiner! ;)

Hva med å dele 1 påskebilde hver ila uken? En egen påske-bilde-tråd? :)
Gjerne en uhøytidelig konkurranse dere imellom også? Det har vært kjempe gøy tidligere! :)

I alle fall- RIKTIG GOD PÅSKE! :love7:flower

Blir bypåske på oss i år [emoji5] satser på å komme meg en tur eller fler i marka for litt "påsketrim" (+ kvikk lunsj)

Skal jobbe til onsdag, så blir det påske på hytta i Ryfylke [emoji4][emoji214] blir deilig!

Bekkenet mitt holder oss hjemme. Mannen har det travelt og må jobbe endel også. Men vi har hytte ved sjøen som er ca 20 min med bil herfra, så dit må vi en tur!:) håper på flott vær sånn storesøster kan få reist på fjellet på ski! Gleder meg til å være med henne neste år ❤❤

Mulig vi skal reise en tur til mannens foreldre for noen dager. De bor ikke så langt unna, men det er på en øy uten fastlandsforbindelse. Må nesten se an formen litt og få sjekket opp hvor ofte fergen planlegger å gå i påsken der før jeg bestemmer meg :)

Blir bypåske på oss da jeg allerede er 37+3 og sist fødsel var styrtfødsel. Ser ikke for meg det blir fødsel i påska, men tørr ikke ta sjansen da storesøster kom en uke før.. Håper på litt finvær så vi kan være ute!

På oss blir det hyttetur hele påsken. Fikke hytte på fjellet i fjor, og koser oss glugg der. Litt mindre snø i år enn i fjor, men det blir vel sikkert muligheter til litt ski ut i uken. Solen er ikke her i dag, men skal dukke opp i morgen og stråle utover uken. Da gleder jeg meg til å sitte terrassen og slikke sol og bli påskebrun :-). Gleder meg til sånne anledninger når vi kan samle familien og reise av gårde og være sammen alle sammen. Det setter jeg veldig pris på. Det som er litt vittig er at jordmoren min har hytte bare et par kilometer unna, så dersom det skulle bli noe akutt har jeg fleipet med at hun får komme ned til meg..

Vi skal begynne å flytte inn i ny leilighet så smått, og får besøk av søstera mi med 2 barn. Ellers er det kos, påskeaktiviteter med 2 åringen og generell avslapning! Idag f.eks baker vi boller, og så skal vi på et lite besøk til tante [emoji173]

Vi blir hjemme, men får en del besøk fra både venner og familie. Svigermor ble dødelig fornærmet over at vi ikke kommer på hytta men at de ble invitert hit i stedet, men slik er det når bekkenet og ryggen min ikke er velfungerende.

Kjedelig påske i år. Hodet vil så mye, men kroppen sier stopp....

Her blir det hjemme påske, foruten om at kommende storebror drar på hyttetur med en fra klassen sin fra mandag av, så blir bare meg og sambo en del påsken.
Guttene har laget bålgrop i hagen, så vi kan kose oss masse der i påsken hvis været tillater det :-) passer meg egentlig utmerket da jeg ikke er noe tur eller hyttemenneske overhodet :-P

Back
Topp