Påskeplaner?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Hva skal dere i påsken da, jenter? :D
På meg blir det litt jobbing, men så er det den "tradisjonelle" hytte-påsken, med kvikk lunsj og appelsiner! ;)

Hva med å dele 1 påskebilde hver ila uken? En egen påske-bilde-tråd? :)
Gjerne en uhøytidelig konkurranse dere imellom også? Det har vært kjempe gøy tidligere! :)

I alle fall- RIKTIG GOD PÅSKE! :love7:flower

Litt jobbing og litt fri! Hyttetur og hjemmekos, full pakke [emoji1] Bilde skal vi få til etterhvert ;) God påske [emoji5][emoji108]

Her blir det første påske på mange år vi ikke er på hytta til svigers, men har ei søster og en bror som kommer fra andre steder i landet til mamma og pappa, så det blir noen turer innom der iløpet av påsken (vi bor ti minutter unna)

Dette blir min siste påske noensinne uten eksamensnerver! Så ja, "ferien" kommer nok en gang til å bestå av eksamensforberedelser og bachelorskriving[emoji47] Men vi får tatt oss en liten tur på fjellet da[emoji4] Det er jo tross alt påske! Jeg gleder meg til norsk hyttepåske igjen! I fjor bodde vi i utlandet og jeg kjente sååå at jeg savnet påske hjemme i Norge!

Her blir det hjemmepåske, som vanlig [emoji12]
Jentene drar til faren sin på onsdag eller torsdag, så vi skal kose oss sammen frem til det [emoji5][emoji177] Når de har reist har jeg store planer om å rydde hus, sove og å få tatt igjen litt pensumlesing [emoji28]

Her blir vi hjemme fram til onsdag så blir det campingvogna etter det så lenge det er greit vær :)

Blir ikke så lange turer på oss ettersom jeg får blødninger om jeg er for mye på beina om gangen..

Vært hos familien i helgen:) På onsdag reiser vi til Budapest:)

Dette blir min siste påske noensinne uten eksamensnerver! Så ja, "ferien" kommer nok en gang til å bestå av eksamensforberedelser og bachelorskriving[emoji47] Men vi får tatt oss en liten tur på fjellet da[emoji4] Det er jo tross alt påske! Jeg gleder meg til norsk hyttepåske igjen! I fjor bodde vi i utlandet og jeg kjente sååå at jeg savnet påske hjemme i Norge!
Lykke til med bacheloroppgaven!

Vi blir i Oslo i påsken, lager klart barnerom (må utnytte alle fridagene) - har vært alt-mulig-rommet i 5 år så er en del å sortere og rydde unna, pluss vogga og stellekommoden skal pusses og males [emoji7][emoji3] (jeg, kvinnelig partner, som skal gjøre det!)

Back
Topp