Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ingen spennende planer, men vi skal opp til svigers i Nord. Søstra til sambo er også gravid og kun 3 uker lenger enn meg så blir spennende og sammenligne mage da
Fikse bad og garderobe [emoji85] fikk plutselig masse energi i helga og begynte å planlegge masse [emoji23] mannen syntes visst det var bedre da eg var sliten og lå på sofaen hele tida...[emoji23]
Mer spesifikt - ta ut skap i garderobe og henge opp garderobestang i taket og sette opp en skuffeseksjon av noe slag. Kanskje male ene veggen.
Og skifte ut vask&speil på badet slik at det blir benkeplate ved sida av vasken og skuffer under. Male benkeskapet siden de ikke har fine farger på ikea....
Og så reiser vi bort andre halvdelen av påsken.... spent på kor langt eg kommer, mulig noe blir å vente til ei senere helg [emoji14]
Tenker det er greit å gjøre ting mens eg enda kan - dette vil gi plass til barnevogn på gangen og stellebord på badet [emoji4]
Vi skal jobbe jobbedagene, og det som da blir fri skal benyttes til å besøke familie og kose seg. Ingen planer, men vi burde vel få opp utemøblene og rydde litt ute. Og når vi får opp utemøblene får vi frigjort litt plass på det siste soverommet vårt, så mulig vi må ordne det litt, i hvert fall rydde litt mer der, sånn at mannen slipper å fikse det alene senere i svangerskapet. Babyen kommer jo til å bo på rommet vårt (som sikkert blir "mitt" etter fødsel) de første månedene, men er kjekt å ha rommet klart. Vi flytta største på eget rom da vi flytta og fikk plass, da var han 4mnd, og nettene ble så mye bedre for alle Håper på noe av det samme nå.
Ingen store planer her heller. Rydde og få på plass hagemøbler. Håper på fint vær slik at enn kan være mye ute i sola sammen med gode venner,fyre bål og grille.
Jeg skal skrive oppgave (så blir nok litt ipad-underholdning for de to eldste som har skoleferie). I tillegg får vi mest sannsynlig familiebesøk i påskelanghelga, så det blir koselig
Her tar vi det litt på sparket. Hvis Fosen byr på mye snø så tar jeg ut avspasering hele påsken, og er det bare meldt dårlig vær der oppe så blir vi hjemme og jobber.
Men det blir New York tur rett etter påsken ihvertfall
Skal for første gang på 6 år ha fri mellomdagene i påsken. Vi drar på hytta ved sjøen, og satser på rolige dager. Nå har jeg fått beskjed om å holde meg i ro, ikke trene eller noe slikt, så vil nok begrense meg til gåturer daglig i frisk luft.
Og ja! Få tak på utemøbler....flytta i høst og har ingen. Og så hadde det vært kos med en skitur. Altformasse planer/ønsker [emoji23][emoji85][emoji5]️
For oss sauebønder er påskeplanen enkel [emoji207][emoji207] Det blir fjøsvakt og passe på de fødende. Jeg får ikke være jordmor i år da, pga risiko for smitte for fosteret, men må vel ta min tørn med tilsyn likevel...
Samboeren skal jobbe hele påska, så jeg og datteren min skal reise til familien min i Finnmark. Vi reiser allerede torsdag i neste uke Håper vi kommer oss en tur på hytta også. Har ikke vært der på 10 år [emoji54]
Vi hadde egentlig tenkt å ta oss en langhelg. Men så har vi glemt litt av det og tiden gått litt fort [emoji6] så vi får ta det litt på sparket tror jeg.
Slappe godt av og nyte tiden med familie og venner. Spise masse påskegodt, drikke solo, spise appelsin, gå tur, sole meg litt (regner med at det blir sol), ha quiz, og kanskje litt karaoke [emoji12] [emoji214][emoji517][emoji516]