Påskeplaner?

Hytta til svigers et par netter eller så, forhåpentligvis en tur til mine foreldre som bor et stykke unna, og så skal vi i dåp første påskedag :-)

Absolutt ingen aning enda

Jeg skal jobbe påskeaften til kl 16, men ellers fri hele påska. Blir vel hjemme og ordner ute i hagen og maler siste strøk på ene husveggen hvis det tiner opp og blir varmt til da.

I fjor leide vi hytte på fjellet. Det var veldig koselig, men i år blir vi hjemme og tar oss en tur i skogen med niste, kakao og bål.. ellers blir det vel å bare ta livet med ro :)

Påskeferien er vel den ferien jeg bare synes at passerer uten å ha gjort noe :P Ingen planer :)

Vi skal på hytta! Håper på påskesol og god krimbok mens alle andre enn meg passer på lillemor noen timer hver dag!

Guttungen skal være med pappan sin på hyttetur helgen og dagene før påska starter. Vi blir vell hjemme i påska, men bor så nært fjell å skiløyper så blir en del skiturer da :)

Hytta!
Så hjemme noen dager hvor vi får besøk.

Ferdig med vinterferien i går og 3uker til påske :) vi skal være hjemme å kose oss... Slappe av, gå turer med minste og selvfølgelig påskeeggjakt i hagen :)

I fjor røk korsbåndet dagen før vi skulle på påskeferie, så i år skal jeg på fjellet. Gå på ski og stå på snowboard. Alt jeg ikke fikk gjort i fjor, skal gjøres i år:)

Vi skal på hytta, gå lange skiturer med kakao og appelsin i sekken i strålende sol :-P forhåpentligvis hehe :) ellers blir det og slalom noen dager og :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal bare være hjemme tror jeg :) har ikke lagt noen planer ennå.

Vi blir nok bare hjemme, orker ikke å dra på hytta på fjellet med ei på 6måneder da det ikke går ann å kjøre bil helt opp til hytta vår på vinteren! Men får heldigvis litt besøk løpet av påska da :)

Neeeeej, blir vel å ligge på sofaen og purke. Se på mannen spille tv-spill og spise altfor mye godteri. Om det er fint vær tar vi oss noen lange trilleturer, og om det er ordentlig fint tar vi bilen til et eller annet spesielt vakkert sted og triller der. Jeg gleder meg som en unge :D

Har ikke hatt noe særlig forhold til påsken til nå, men nå skal vi slå til med hyttetur, ski, kvikklunsj og appelsiner. ;) Og påskeegg!!

Back
Topp