Påskeplaner?

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Da var vinterferien over, men straks er det påskeferie! Tror nesten det er den ferien jeg liker best :) hva pleier der å gjøre i påsken da?

Denne skulle egentlig under høytid, her har jeg trykka litt vel kjapt :p

Vi skulle på ferie, men alt ble avlyst pga frafall på hjelp med hestene. Så vi har tenkt å ta påskeferien hjemme og slappe av

Litt usikker, siden det er så tidlig blir det nok påske. Elles bruker mannen min jobbe og vi må være hjemme

Er en del på fjellet :) Men i år skal jeg og frøkna til Danmark :) Vi trenger å komme oss litt bort etter at bf flyttet ut :)

Vi starter påska med dåp i palmehelga.

Vi har altså en tre mnd gammel baby i påska, dvs for ung for pulk. Så om det blir noe vær til det er det mannen og ungene som går på ski, sammen med min far og trolig min bror og hans unger om de er hjemme. Jeg sitter nok på campingplassen sammen med mamma og babyen (mine foreldre har campingvogn med spikertelt ved foten av fjellet vi pleier å gå på ski på) det blir dagsturer, vi sover hjemme. Kanskje ungene overnatter en dag, vi får se.

Vet ikke om vi evt har gjester noen dager etter dåpen også

Frøkna er egentlig hos faren til påske, og om de skal på hytta blir hu med der. Jeg skal besøke ei venninne, og om frøkna ikke skal noe spesielt i påska så tar jeg nok henne med meg også.

Vi skal noen dager til hytta, og så skal vi være hjemme (mannen min har ikke like lang ferie som det jeg har) Mulig det blir en liten Oslo-tur også.

Her skal jeg jobbe alle påskedagene utenom 2. påskedag og palmehelgen. Så blir fint lite. Kanskje vi går litt turer i nærområdet

Samboer og ungene skal vel ha fri, jeg skal jobbe mandagen og tirsdagen i påskeuka. Ellers har vi ikke de store planene. Vi håper det er tomt for snø sånn at vi kan fikse verandaen :-P

Vi skal ta fly til Milano, og kjøre opp Europa. (Mannen min skal importere bilen sin) Tar det som en ferie og bruker flere dager oppover på koselige hotell :)

Vinterferien har nettopp begynt her. :p
I påska skal vi opp på hytta en tur. Ellers bare kose oss. :)

Ingen planer foreløpig, men tipper vi tar en tur på fjellet/hytta om det fremdeles er skiføre der :). Ellers blir det rolige, herlige dager hjemme. Alltid mange andre barn hjemme også, så sønnen min får tilfredsstilt sitt behov for samvær med venner.

Bruker å reise hjem til familien, og egentlig bare kose oss sammen med de! :-) Bruker å besøke alle som jeg får til pga jeg ser alle så sjeldent.

Men igår blir det mest bachlorskriving :-P Veldig kjedelig...

Her blir det tradisjonell påske med hyttetur på fjellet, null telefon og internettdekning, skoterkjøring, skiturer, isfiske, bål, aking, yatzy, påskeegg og bare være sammen. :-)

Her jobber vi begge lørdagen så snuppa skal på fjellet med besteforeldre og oldeforeldre mest sannsynligvis :)
Kanskje reise dit etter jobb på lørdag men er 5-6 timer å kjøre! :o

Påsken blir nok tilbrakt på hytta :)

Vi reiser til hjemplassen. Skal besøke familie og venner. Regner med det blir en del turer til fjells. Både langrenn og slalåm. Eldste skal være en del dager med pappaen sin.

Vi har faktisk vinterferie ETTER påskeferien i år, så da skal vi rett til Geilo etterpå. Har leid hytte, så da blir det mye ski og kos :-)

Back
Topp