Påskeplaner?

TauZa

Forumet er livet
Kaskje denne har vært før? skal dere på påskeferie?

Vi pleier jo være på hytta så blir nok der i år og. Men siden mannen ikke får stå på ski eller kan ake med ungene så blir det bare 2-3 netter på oss i år[;)]

Eg skal jobbe jobbe jobbe og jobbe[:)]
Sambo og ungene tar seg en liten ferietur hjem til foreldrene mine[:)]

ingen store planer, får besøk av svigerforeldrene fra Bergen.
skal prøve å ta med Emma på fjellet en tur å gå ski, blir nok mel pølsegrilling og kvikk lunch spising, men shit au, ute er vi i hvert fall[8D]

Tatt fri hele uken ;) Men næææ ikke helt planer enda [8D][:D]

Første del av påsken skal jeg og Tuva ta toget ned til foreldrene mine og være der noen dager, før mannen og Nora kommer etter. Håper på noen grillturer ved havet, det er påske for meg! På skjærtorsdag drar jeg og mannen på kjærestetur til Berlin [:)] Mens jentene får kose seg hos mormor og morfar [:)]

[;)] ja, begge har fri hele påskeuka, så drar hjemhjem + hytta i starten[:)], så feriehuset på slutten[;)]

Nei, ingen planer. M er hos pappaen sin i påskehelgen, men tar oss sikkert en tur på hytten i en dag i uken

Jeg tar med meg guttene og stikker opp på hytta. Da får jeg både hjelp og kan kose meg med søstrene mine og ett glass vin på kvelden..

NYTES med barna mine! Da jeg begynner å jobbe 2 mai.

Skal jobbe noen røde dager....svinemye penger. Vi reiser 1. mai til Rhodos i to uker........IYYYYYYYHAH[8D][8D]

ORIGINAL: Buble

Skal jobbe noen røde dager....svinemye penger. Vi reiser 1. mai til Rhodos i to uker........IYYYYYYYHAH[8D][8D]

Ååååååhh... Er så fiiint på Rhodos!!!![:D][:D] Hvor skal dere bo da??

jeg vet ikke hvordan T jobber men skal nok finne på noe koselig.. har litt lyst på hyttetur.. men føler jeg ikke har råd da det er flere HØYE advokat regninger[&o] men skal finne på ett eller annet[:D]

Back
Topp