påskeplaner?

Vi skal kose lillebror[:)]

ORIGINAL: Destiny85

Det har jeg også lyst til! [:D]

Vi skal vel ta noen dagsturer på hyttene, grille pølser og kose oss. Jeg må vel jobbe en dag eller to. Ellers håper jeg vi bare skal nyte godvær! [:)]

Vi gleder oss max til påsken,vi reiser til skjolden brygge faktisk...der har vi leid en stor luksushytte med alt utstyr å skal være der i 1 uke[;)]
Vi var der i fjor også,å vi kosa oss nesten gløgg ihjel[:D]

ORIGINAL: Skrållan

Vi skal vel ta noen dagsturer på hyttene, grille pølser og kose oss. Jeg må vel jobbe en dag eller to. Ellers håper jeg vi bare skal nyte godvær! [:)]

Bare å komme det[:D]

ORIGINAL: Skrållan

Bare å komme det[:D]

Oh, I will!! [:D]

Jeg reiser til mamma og pappa med guttene, mens Perlefar er hjemme her og jobber litt, kommer kanskje over om han får tid. Gleder meg veldig til å være hjemme en hel uke! Er så mange jeg ikke har sett på lenge [:)]
Også gleder jeg meg til at mormor og morfar passer gutta om morgenen så jeg skal sove liiiitt lengre [;)]

jeg skal jobbe tom onsdag og etter det begynner vårens vakreste eventyr, så da er det fullt opp her med baby-bæ fødsler[:)][:)]

Vi resier til Gran canaria den 16 og blir ei uke..[:)]

skal bli deilig med bading,soling og god mat..[:D]

og de 2 dagene som er igjen av påsken når vi kommer hjem igjen skal brukes til å rydde ute og sykketlurer(david har fått seg sykkel så må jo øve litt)

Back
Topp