Påskeplaner?

Vi skal bare kose oss hjemme tror jeg. Vi skal lage snøborg her ute så vi kan grille og kose oss ute[:)]. Mannen har jobb så blir ikke starte på langtur.

ORIGINAL: Jistine

ORIGINAL: inamaria

her er påskeplanene FØDSEL!! [:D]

Signerer denne![;)] Håper på i hvert fall[:)][:)]

Samme her!![:D]

Jeg har planer om å føde i påska!!så får vi se om det går som planlegt eller ikke..:p ellers blir vi bare rolig,håper jo på litt påskesol,så det går ant å være litt ute..men er jo meldt bare gråvær:s

ska kos mæ mest mulig me sambo og lillemann, bli d ikke fødsel før tirsdagen så har æ dæ kontroll, og d vurderes da ka som ska skje videre sjøl om termin først e den 4. mn svangerskapsdiabetesen, svangerskapsmigrene, bekkenløsning og no en rygg som bynne å svikte/gi etter så spørs d kor læng æ kan klar å gå. kroppen e utslitt no da, mn nyte de gode dagan da. e masse liv i lillemann så får bare vent å sje kan som skjer fremover. sambo ska jobbe man, tirsdag og onsdag og d e usikkert om barnevakt for han vi har de dagan hvis ting sku skje...jaja... alt ordne sæ. 
no ska æ ta me sambo og gogutten min te lekebutikken så han får kjøpt sæ bursdagsgave for pængan han fikk te 4 årsdagen sin av farmora og farfaren- og han har planern klar, han sku ha den største langhalsen...hekta på dinosaurusa jah......

hjemm å ruge færdig..jenta mi blir med bestefaren og tanta til trondheim.der hun skal treffe ei anna tante og være til bestemora si..fikk tlf fra søstra mi i mårrest at pappa tar med jenta så tar jeg henne par dager.hjelpes........jeg som tengte å kose meg med henne i påska,etter som jeg drar bort å ska ha baby:C

Her blir det ikke andre planer enn å ligge på sykehuset i påska[:D]
Reiser på mandags morgen, keisersnitt neste dag[:D][:D]
Så blir det no bare kos på sykehuset mef jenta regner jeg med[:D]
Håper har mulighet for og komme hjem igjen på påskeaften, men bare håper[:D]
Vanskelig å si hvor lang tid alt kommer til å ta[:D]
Blir en helt fantastisk påske, bare noen dager igjen til jeg får treffe lille gullet mitt[:D]

ORIGINAL: simsilje

Her blir det ikke andre planer enn å ligge på sykehuset i påska[:D]
Reiser på mandags morgen, keisersnitt neste dag[:D][:D]
Så blir det no bare kos på sykehuset mef jenta regner jeg med[:D]
Håper har mulighet for og komme hjem igjen på påskeaften, men bare håper[:D]
Vanskelig å si hvor lang tid alt kommer til å ta[:D]
Blir en helt fantastisk påske, bare noen dager igjen til jeg får treffe lille gullet mitt[:D]

Oi!! Så spennende da!! Lykke til!!!

Vi er på besøk hos mine foreldre, og så har vi en toåring i hus på langfredag, så da blir det full fest med familie[:)] Alle fire besteforeldrene skal være der, det er litt ekstra koselig syns jeg, ellers blir det bare tanter og onkler på min side pga de andre er så langt unna.. Men da skal vi kose oss med geletog, kake og is[:D] Ellers skal vi kanskje på kino en kveld, jeg vil på båttur også blir det nok noen korte gåturer, så mye som jeg orker[:)] Ellers bare avslappning og kos. Gleder meg til påskeegg og koselige filmer på tv og å ha mannen min her uten at han må lese eller styre med noe annet[:)]

Her blir det bare rugging, men håper sterkt på en fødsel. venter besøk av en veninne på mandag og hun blir noen dager. Ellers blir det min siste påske som to barnemor, neste påske er jeg firebarnesmor. Merkelig tanke[8|]

Hehehe!! Måtte bare le litt!! Er visst ikke så mange som tror man kan legge planer for påsken når man ser ut som meg hvertfall...
Jeg var innom noen forskjellige butikker før i dag, og i samtlige ble det kommentert at jeg skulle vel ikke ut på så mye i påsken... Fremmede mennesker som stod bak disken og uttalte seg om hva jeg kunne gjøre og ikke....Hahaha!! De skulle sett hvordan avtaleboka mi så ut for neste uke!!! DEN ER FULL!!!!

Har lyst å finne på noe... Dra på hytta eller noe.. men må med ferge da... og er ikke så veldig kin på å ta ferge for å dra på sykehuset om jeg må det ... Tror den turen kan bli innmari lang, selv i ambulanse.... Huff... Nei.. Blir vel bare hjemme tror jeg ... Får spille litt guitar hero... spille spill... spise frukt og sjokolade... Og løse litt kryssord.. + se på en del filmer som jeg ennå ikke har sett....[:D] Og kanskje om dette regnet fortsetter, så er det kanskje mulighet for å gå litt tur og da...[8D] Har vært så mye is på veiene her at det har vært umulig å gå tur.... [X(]
Kunne tenkt meg å føde når som helst nå egentlig .. [8D][;)][:D]

Back
Topp