Påskeplaner?

Nattlys

Gift med forumet
Har dere noen planer for påsken?[:)]
Vi skal på en liten helgetur fra i morgen til søndag. Så er det litt opp til samboer og været om vi drar på hyttetur[:)] Er en 4-timers kjøretur ut til ei øy... Så han viste ikke om han følte for å ta den høygravide kjæresten med seg ut dit![:)] Men lov å håpe.

Ellers gleder jeg meg til påskeegg, krim og påskenøtter[:)]

Skal nok bare sitte hjemme å ruge... [:D] En tur på kino kanskje, ellers bare gjøre ingenting...

Vi har ikke så store planer, men skal kose oss masse med storebror.
Det er ikke lenge til vi får en baby i huset, så han vi vil at han skal få
mye tid med oss nå mot slutten[:)]
Vi har tenkt å skru opp senga til lillebror, vaske hus (les: sambo vaske og
jeg hjelpe litt til), dra på besøk til de som også har bypåske og ellers kose oss
med masse god mat og nyte at det er ferie[:)]
Å ja, så skal jeg høre påskenøtter, se krim og forhåpentligvis lese den siste boka
til Camilla Lâckberg[:D]

Ingen planer for påska her. Synes det er rart at den allerede er her, for har alltid tenkt at lille baby kommer rundt de tider. Og plutselig er det bare ti dager til termin [8|] Tiden har gått utrolig fort. Skal bare slappe av hjemme og knipe igjen til mandag vertfall. Da får vi lånevaskemaskin siden den vi har nå må på verksted og blir vekke i to uker [:'(]

Jeg får mye av påskeferien på sykehuset i år [;)] Håper på å komme hjem igjen langfredag/påskeaften og ha resten av påskedagene hjemme, og bare koose meg med de to små og sambo.. [;)]

skal ikke gjøre så mye vi har ikke bil/lappen å ingen hytte eller nåt å færre på å æ e ganske høygravid så vi skal kose oss hjemme med lillemor aleina før ho blir storesøster å bruke all tida våres på ho i påska[:D] skal grille å være ute i hagen å gå tura med ho å samboern min har åsså jobb hele påska forbaska bunnpris[:'(][&:] men men vi skal gjør det beste utav det å kose oss før vi blir 4[:D][:D][:)][:)]

ingen planer,skal en tur og besøke mamma(ho har akkurat skilt sej) i morga og overnatte der te søndag
bror kjem heime fra israel så det skal bli kos...
så skal vi ut og ete middag me foreldra te gubben på søndag..
så skal vi ete middag me pappa en dag i påska...[:D]
så skal gubben jobbe mandag og tirsdag,så her er det ikkje påske før onsdag[;)]

Håper den lille kommer snart, og at vi får noen herlige påskedager hjemme, bare vi tre... :) ingen planer foreligger ennå :)

her er det kontroller på rekke og rad neste uke... Og så skal jeg pakke flyttelass og forberede flytting og endel anna resten av uka....

Vi skal slappe av hjemme. Blir vel en tur på besøk til mamma og pappa i sommerhuset deres tenker jeg. Også har jeg lyst til å dra en tur til sjøen og grille hvis det blir bra vær.
Ordne litt her hjemme må vi vel også [:D]
Er jo bare jeg som har fri hele påska, mannen jobber på de dagene som ikke er helligdager.

her er påskeplanene FØDSEL!! [:D]

ORIGINAL: inamaria

Signerer denne![;)] Håper på i hvert fall[:)][:)]

De som ikke skal grille skal føde...hehe[:)]

Vil ikke føde i påska jeg da [8|]
mindre folk på jobb, og flere ufaglærte. Håper jeg klarer å få til enten før eller etter [8|]

grillings, solings (forhåpentligvis[&:]), vaske og ta besøksrunden!

Nattlys: bra bilde[:)] nesten så jeg fikk lyst til å gi min litt påskestemning her og

ORIGINAL: kindersuprice

grillings, solings (forhåpentligvis[&:]), vaske og ta besøksrunden!

Nattlys: bra bilde[:)] nesten så jeg fikk lyst til å gi min litt påskestemning her og

Tusen takk[:)]

Har ingen planer for påska nei! Får ta den som den kommer! [:D] Skal vel alltids klare å finne påno, kose oss hjemme og farte litt på besøk omkring[:)]

skal i 50 årsdag til svigermor og 20 års dag til svigerbror i morra[:)] Så det blir kos!
å på mandag reiser vi på hytta med hele min familie og da blir vi ca 15 stk :)
så gleder meg masse masse! alle de andre skal opp på hytta for å jobbe videre på nyhytta, men jeg får vel ikke lov til å gjøre så mye snekkring nå så får bare slappe av å kose meg :D

mamma er litt engstelig for at det skal skje noe, men sa at da ble det jo bare en litt lengre kjøretur på meg til sykehuset ;)

skal på hytta fra i morgen til søndag, ellers blir d bare dagsturer og kos med sambo og junior resten av påsken[:D]

Vi skal til svigermor fra torsdag til mandag. Hele familien til mannen min samles der. Blir kjekt. Samtidig håper jeg jo at småen finner veien ut. Her eller der spiller ingen rolle. De har da sykehus der også.

Back
Topp