Påsken ;)

Hihi. Svigers kommer og blir en hel uke. Jeg skal overlate alt til mannen og dem og bare slappe av. Jeg går ut i permisjon på fredagen og har tenkt å bruke de siste dagene på å slappe helt av og sove mye. Ja, også skal vi feire storgutten min som blir 5 år i påska da. Hjemmepåske med besøk. Liker.

Du da?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Blir nok mest ruging ja:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde egentlig jobbehelg, men siden jeg er 60% sm og det er umulig å tilrettelegge for meg får jeg fri :-) Så da blir det kosepåske med mannen, og jenten vår :-) Har egentlig ikke noen planer - blir vel litt besøk og kanskje en tur på hytten om været er overlevelig :-)

Både mannen og vesla har fri hele påsken og siden jeg ikke kan dra på hytta, blir det hjemmekos hvor vi satser på mye sol! Lurte på en svipptur til Danmark hvis formen tilsier det. Ellers blir det grilling, venner og kos.

Her blir det ruging og redebygging i påsken hovedsaklig.

Samboeren ønsker å være hjemme pga terminen er så nær da , så blir å kose seg her hjemme og satse på godvær slik at vi kan ta noen turer i skogen med hundene og nyte solfylte dager på terrassen med gode venner og nyte herlig grillmat:)

Her skal det ruges, slappes av, nyte en is eller noe annet kaldt på verandaen om det blir sol, levere katten hos "barnepasserne" (han blir der til vi er klare for å hente han igjen etter fødsel).

Skal ingen steder, samboer jobber nesten daglig, så vi skal bare kose oss med litt godter :)
Etter påske er det under 2 uker til termin.

Jenta mi skal på ferie med farmora si.. Jeg veit ikke Åssen jeg skal takle en hel uke uten henne hvor hun er i Spania.. Huff, kjenner jeg blir urolig bare av tanken:(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Stille og rolig påske. Mannen i huset har siste vaktturnus før termin. Må få tiden til å gå ved og ordne det siste av vasking ol. Tenker jeg :)

Går ut i permisjon onsdag i påske, så her skal vi bare være hjemme. Er været bra må vi vel prøve å få til noe artig med guttene, dessverre klarer ikke kroppen å henge med. Så tenker svigers og mannen må ta seg av aktiviteter for dem...

Her får vi vist besøk av besteforeldre, så ellers blir det å gjør klart barnerommet og slikt. Håper på fin vær slik at det blir mye grilling på terrassen :)

vi skal bare være hjemme og ruge og slappe av med kos:) Blir det fødsel før den tid kommer familien min på besøk,men tviler på att det kommer til og skje..
Har legetime og kiropraktortime mandag og tirsdag hvertfall,så ellers bare avslapping:)

Skulle vært på FInnmarka for å feire min brors runde dag, men er for nært termin til at jeg tørr det. Så da blir det bare hjemme. Må tømme kjøkkenet - får nytt kjøkken fredag etter påske. Håper bare jeg rekker å fylle det igjen før fødsel. Ser for meg at det blir vanskelig å finne frem der om mannen skal rydde på plass alene.

Blir noen dager hos mine foreldre. :-) ellers bare hjemme. Skal bli godt å få litt avlastning når sambo må jobbe.

Her planlegger vi bare å være hjemme, slappe av og kose oss sammen. Storgutten min skal få fri fra barnehagen hele uken, så vi må nok finne på litt jeg og han til at pappa'en får påskefri på onsdag. Gleder meg litt til å ha han for meg selv noen dager kjenner jeg :) Rart å tenke på at jeg snart har to barn. Men vi gleder oss alle :) Håper på fint påskevær så vi kan kose oss ute her hjemme, så blir det nok litt besøk fra familie :)

Skulle vært på FInnmarka for å feire min brors runde dag, men er for nært termin til at jeg tørr det. Så da blir det bare hjemme. Må tømme kjøkkenet - får nytt kjøkken fredag etter påske. Håper bare jeg rekker å fylle det igjen før fødsel. Ser for meg at det blir vanskelig å finne frem der om mannen skal rydde på plass alene.

Du får sitte på en stol og peke hvor ting skal. :P

Jeg har 3 uker igjen til termin og er gaaaal :p jeg reiser på hyttetur hele påsken :p fødebaggen blir med da;) men tviler hun kommer da ;)

Kunne ønske jeg kunne dra bort litt siden typen endelig har en uke fri, men har ikke spesielt mye energi og kroppen sier ifra om å slappe av. Blir nok godis og serier fra soffan. Greit å utnytte den siste tiden med late dager også:)

Her skal vi ha hjemme- og kosepåske med guttungen. Han har påskeferie hele uka og det samme har mannen, så blir kosetid med guttungen før han blir storebror. ;-) Blir kanskje et par dager på hytta, men den er bare 1,5 time unna sykehuset så satser på at det går bra om noe skulle skje. :-)
Ellers så blir det vel tid til å rydde/klargjøre til lillesøster kommer. :-)

Back
Topp