Påsken

Hjemme, men vi kommer til å dra på noen familiebesøk. Antakelig blir det en dagstur til mormor, en overnattingstur til pappa og en tur på meg til bestevenninna mi.

Hytta til svigers [:)]

Reiser til pappa neste ondsdag og blir nok der til 2.påskedag! [:)] Tar en dagstur til Sverige på langfredag.. Gleder meg! [:)]

Helsinki[:D] Så Til utlandet[;)]

Er faktisk litt overrasket over hvor få som skal på fjellet. Syns omtrent alle vi kjenner utenom oss er fjell/hytte folk[8D][:D]

Vi skal være hjemme og pusse opp, besøke familie og på hytta på fjellet. Fullt program med andre ord.

Blir hjemme i år, men får besøk av svigers som blir fra onsdag til søndag. Og så skal vi på utflukter i nærområdet..

Hjemme, kanskje jobbe litt og sitte ute i snøen og spise svartsvidd pølse mens ungene herjer rundt [:D] Aaaaah! Deilig [:)]

Stort sett være hjemme. Skal en tur på hytta til stefaren min fra langfredag til første påskedag. Deilig med sein påske - håper mest mulig snø blir borte [:D]

Vi skal en tur i dyreparken i Kristiansand, med hotellopphold. Bortsett fra det blir det å være hjemme, og å besøke familie i nærområdet.[:)]

Hjemme, en tur i Dyreparken og en langhelg på fjellet [:)]

Vi skal besøke familien min [:)]

Skal til hjembygda mi, til foreldrene mine..
Svigers har hytte der, så blir litt der også [:D]

Ut i skogen, kjøre snøscooter og rett og slett bare kose oss i påskesola? [;)]

Back
Topp