Påsken!

Vand

Forumet er livet
Har dere noen planer da?[:D]

Jeg skal jobbe hele påsken! [;)] Skal jobbe så svetten spruter, kassere inn hver eneste 133 % jeg kan få! [8D][8D][8D] Drar jo til syden uken etter påske, så det er ikke synd i meg akkurat[;)]

Vi får besøk av mamma/mormor fra Sverige i påsken [:)]

Hmm så langt har vi ikke tenkt enda. Må vel kansje begynne å tenke på det. 

ORIGINAL: Tjukkaaa

når er det påske igjen?

nest siste uke i april! 22-25 eller no sånt! [;)]

ORIGINAL: Vand

når er det påske igjen?

nest siste uke i april! 22-25 eller no sånt! [;)]
ok da er svaret enkelt : Lese til eksamen[8|][8D]
HAr første den 29, april. aldri hatt eksamen så tidlig før - men til gjengjeld er jeg tidlig ferdig og så der var jeg kjempe heldig[:D][:D][:D]

Skal til Geilo med "gamle"-jobben... [:)] Blir kjekt å se de igjen, og at de vil ha meg med! [8D][;)]

Påsken skal forhåpentligvis nytes hjemme med baby, Ida, Stian, drypping fra taket og blomster inne[:)] Og så satser vi på noen gode trilleturer i herlig aprilvær.

Orker ikke hyttetur med baby og "hundrevis" av andre mennesker i år...

Jeg og mannen planlegger en langhelg til Berlin i påsken [:)] Så jentene får påskeferie hos mormoren og morfaren sin. Vi blir jo en del sammen med dem også da, siden vi har fri hele påskeuka.

Vanskelig å planlegge,siden vi ikke vet turnusen til K. Men tenker at det blir noe hytte liv. Blir nok ikke skipåske... Tror ikke snøen ligger så lenge.

Hvis det er snø rundt hytta så skal vi kose oss i solveggen med varm sjokolade, kvikklunsj og appelsiner!![:D][;)]
Hvis ikke så koooser vi oss hjemme, er ute og steller i hagen og jakter på påskeegg[;)]

Ute skal vi være uansett!![:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Hvis det er snø rundt hytta så skal vi kose oss i solveggen med varm sjokolade, kvikklunsj og appelsiner!![:D][;)]
Hvis ikke så koooser vi oss hjemme, er ute og steller i hagen og jakter på påskeegg[;)]

Oi!! Blir det SÅPASS forferdelig hos dere i påsken?!?![:D][:D][:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Oi!! Blir det SÅPASS forferdelig hos dere i påsken?!?![:D][:D][:D]

[>:][>:][>:][>:] Ikke fått det herre omvendt greiene med meg...[:@][:@]

vet ikke, sambo vil på hytta,men jeg har ikke så lyst og sitte sammen med svigers hele påska. hadde vært fint med en egen hytte, eller ferie til varmere strøk ja..

Back
Topp