Påsken

Catski

Forumet er livet
Ja nå er påskeferien rett om hjørnet.
Planen er at samboer og jeg skal ta Filip med på hytta om 14 dager, når han er 6 uker. Vi skulle få låne en Scootersluffe, slik at vi kan sitte lunt på scooterturen. Vi skal jo selvfølgelig se været ann også.
På hytta har vi ikke strøm eller innlagt vann, så det skal bli spennende når vi skal bade han og slikt.
Tror han kommer til å like hyttelivet....

Hvilke planer har dere for påsken?

so koselig! me skal heim til mamma!!!!![:)]

Vi skal til svigers i påsken vi.. kan vel ikke si at jeg gleder meg så utrolig mye til å bo i et annet hus i ti dager med en liten baby, men det blir jo koselig å komme tilbake til der vi bodde i noen år [:)]

Vi skal til svigerfar i hardanger. Der er broren til sambo med familien hannes og en hel gjeng. Gleder meg til det! Blir kjekt og komme seg litt bort, og få teste hvordan det er og reise såpass langt med Brage. Og så blir det godt og få hjelp om natta, fra sambo.
Håper alle får en fin påske og koser seg masse med de nye små!! [:D]

ORIGINAL: Tusull

Vi skal nok på hyttetur vi også.. Men der på "vinterhytta" er det heldigvis innlagt vann og strøm, jeg er nok mere pysen enn deg Catski.. Ihvertfall på vinteren med en liten baby.. Liker å ha tilgang på vann jeg... [;)]

Vi har tilgang til vann, bare at vi må hente det i bekken og varme det opp.
Så det skal nok bli bading på hytta også for lillemann.

Det hørtes kjempekoselig ut med hyttetur da. [:)] Svigers har hytte, men jeg gidder ikke å sitte inne på hytta i hele påsken, vil ut å gå tur! [:D] Så de tar med seg eldstemann, så blir jeg og bebis og sambo hjemme. [:)] Kanskje begynner det å går an å flytte inn i ny-huset også. [:)]

Vi skal på 'Norgesturné' med prinsessen og vise frem vidunderet for slekt og venner rundt omkring i landet. Blir spennende[:)]

Sandra skal på Oppdal med foreldrene mine, så her blir det nok stille og rolig. Tror kenneth skal på jobb...

Back
Topp