Påsken - Moss

ThereseAa

Forumet er livet

Da er jeg vel tilbake i Trondheim etter å ha tilbragt påsken med familien i Moss.

Hadde håpet på å få treffe flere av Juni jentene, men jeg ble godt forkjølet 1 ukes tid før jeg reiste til Moss, og ville derfor ikke legge noen planer. Hadde håpet å ta det litt på sparket. Men som tradisjonen er (for 3 gang på rad), fikk jeg også omgangssyken midt i oppholdet [&:]

Men jeg satser på å ta meg en Mossetur iløpet av permisjonstiden, så da håper jeg at vi kan få til et treff [:D]

Åh, så tråki.. Er typisk det da...
Hadde vært kjempemorro å treffe deg.. Men vi får ta sats på at vi får det til etterhvert. Nå er det såpass nærme til vi føder, at nå blir det mer morro å treffes når vi har fått våre søte små [;)]

Så kjipt at du var syk, ikke morro når man først har ferie og reiser på hjem besøk.
Du får gi beskjed neste gang du er i Moss, hadde vært utrolig morro å få treffe deg.[:D]

Så kjedelig da!! Urk med omganssyken!!

Ja, vi fårpørve å treffes til sommeren.. finne oss en fin gressplen å campe oss på plass med alle babyene våre.. :)

Neste gang får vi helt klart til et treff [:D] Gleder meg masse til å møte dere!

Back
Topp