Påsken da, jenter?

¤Mosepjusk¤

Forelsket i forumet
Ja,hva er deres planer for påskeferien? ;) Helt fri eller jobbings? Vi tar påskeferie fra imorgen (heldiggriser!) Vi drar til samboeren min sine foreldre på lørdag,der blir vi til tirsdag eller onsdag. Satser på mye uteliv og grilling av pølser ;) Onsdag drar vi til mine foreldre og forhåpentligvis hytta! :) Gleder meg til fri og familiekos! (Selv om det herrrlige trøndelagsværet ser ut til å holde seg........)

Skal jobbe hele helga, så fri mandag før jobbing frem til lørdag hvor jeg har fri, så jobbing frem til tirsdag. Ser virkelig frem imot det.....God påske til meg!

Vi ser fram til en varm påske (forhåpentligvis)! :) På søndag reiser vi til Tenerife, hvor vi skal være i 14 dager!

God påske alle sammen! =)

Her blir det en stille og rolig påske hjemme. 

Eneste på plakaten er en liten feiring av svigerfars fødselsdag, ellers så bruker vi påsken til å ha mange gode samtaler, både vi voksne og hele familien sammen. Datteren på 7 har på eget initiativ begynt å ville snakke om religion, så vi kommer nok til å bruke litt av tiden vår på dette med påsken og hvilken tilknytning den har til religionen vår.
Utover det så ser jeg veldig frem til at mannen min får noen kjærkomne fridager så han kan hjelpe meg litt i huset.

Sambo dro på havet på onsdag, så blir nok noe jobb, å kanskje finne på no sammens med veninner :)

håper på hjemme, men blir vel sviger. synd når svogern og bestevenninna mi drar ned til vår hjem plass.

Her blir det å dra på visning i helgen og på mandag. Og så fort gubben er ferdig for dagen på tirsdag setter vi kurs mot hytta. Kjenner hver nerve i kroppen gleder seg til fjelllufta og stille og rolige dager :o)

Kun jeg og snuppa min hjemme denne påsken. Så blir nok en tur på shopping til Sverige, også tar vi en dag i campingvogna sammen med mine foreldre også har jeg invitert noen venninner på påskelunsj på onsdag :-)

Back
Topp