Påsken 2016

Daim

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Hva gjør dere i påsken ?

Vi er hjemme og pusser opp hus, snekkerne har ferie, men vi maler og mannen gjør alt elektriske selv, også rydder vi opp så vi har nok å henge fingrene i.:)
 
Kjæresten er borte på jobb til søndag, jeg veksler mellom å ligge på sofaen og i senga. Skal prøve å få ryddet litt i leiligheten i løpet av de neste dagene, men ser ikke for meg at det blir gjort så voldsomt mye mer enn det.
 
Vi rydder! Bekkenet mitt orker ikke fjelltur uansett så prøver å bruke ferien på noe fornuftig - dvs rydde plass til nytt familiemedlem! :) Går igjennom alle klær/sengetøy/dyner/turklær/babyklær osv, evig kjedelig prosjekt men det må gjøres :p
 
Rydder opp i skuffer og skap og begynner så smått å finne frem ting fra loftet til den nye verdensborgeren som kommer :) Og så sitter vi litt på vent.. Mormoren til min kjære ligger for døden så vi venter på tlf om at det nærmer seg før vi pakker i bilen og drar.
 
Jeg og ungene er på hytta mens mannen er hjemme og pusser opp stua og rydder huset :p
 
Synes det høres ut som en gøy påske å jobbe sammen hele familien:)

her har jeg hatt pysjdag. Litt rydding. Føles ikke så bra akkurat nå men jeg har i det minste ikke vondt i bein og rygg! Begynte å bli redd det ikke ville forsvinne selv ved hvile.

Kan tenke meg å få ryddet i babyting og på roterom. Hvis godværet kommer tilbake så rydde litt rundt huset og vaske bilen:)

Har lyst til å lage gode minner også nå som jeg har tid, ikke bare henge i stua. På lørdag skal vi lete etter påskeegg med naboene:)
 
Vi har vært på hytta fra fredag-onsdag, i dag har vi vært i svømmehallen og gått tur.

Imorgen skal vi ha noen venner på middag og skal en tur i zoo på dagen.
Lørdag skal vi en tur til byen, søndag skal vi ha stor påskelunsj med masse venner..så må bake kake, lage pai osv..

Mandag er det svømmehallen igjen.

Deilig med mann og barn hjemme :)
 
Vi holder på å pusse opp soverom og vaskerom og skal fikse begge bilene, så en ganske kjedelig påske;)
 
Vi har en svært rolig påske, har søskenbarnet mitt på besøk og det er kjempekoselig :) Jeg har fryktelig lite energi så jeg får liksom ikke vært så aktiv og tilstedeværende men mannen min er super og disker opp med deilige måltider. Har såvidt fått halvveis vasket og pyntet til påske. :p
 
Her er vi hjemme nå som mannen endelig har litt fri. Pusser opp siste rest av stua og noen treff med resten av familien :)
 
Magevirus i hus, så kun sofasliting hitil:p men har familiegebursdag for de to eldste til mandag, så blir å klargjøre for det de neste dagene:)
 
Vi har ryddet kjeller og bod :)
Og om 24 timer sitter vi på flyet til Mallorca :)
 
Virker som alle har ei fin påske,til tross for litt sykdom ser jeg og det er godt å se :)
 
Vi har kost oss på en deilig ferie på Bornholm. Med lange vandreturer langs kysten og mye god mat! Helt perfekt kjæresteferie ❤️❤️ I morgen går turen til svigers for litt familiekos, før vi kjører hjem på mandag :)
 
Hjemmepåske, har hatt litt besøk og imorgen blir det påskelunch hos familien.
Og ser ut til at mini endelig har fått vannkoppene som har gått i barnehagen, så blir ikke de store sprellene.
 
Hva gjør dere i påsken ?

Vi er hjemme og pusser opp hus, snekkerne har ferie, men vi maler og mannen gjør alt elektriske selv, også rydder vi opp så vi har nok å henge fingrene i.:)

Slapper mest av egentlig:)<3. Vi har spilt litt sammen, spist super middag:) og mest sannsynlig fått tak i vogn :)
 
Jeg har jobbet tirsdag, onsdag og i går. Fri i dag og i helga før jobb på mandag. Blir bare å være hjemme og slappe av imellom jobbedagene :)
 
Back
Topp