Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei og velkommen til en super gjeng!
Gratulerer så mye!!
Jeg har termin 04.09 og en datter fra et tidligere forhold på 11 år. Siden hun skal være hos sin far denne påsken så har vi fint lite planer.
Vi skal ikke reise bort i påsken, men broren min og hans familie, som bor i andre enden av landet, kommer for å besøke foreldrene mine. Regner med vi kommer til å være en del sammen med dem
Ville være med mamma og pappa på hytten, men min søster som kommer utenbys fra har visst førsterett i følge hun sjøl.. (liten hytte så er ikke plass til alle) Så kjenner jeg er sur, og kommer til å gi grei beskjed om at det ikke er sånn det er til hun! mamma hadde så klart sagt ja til henne for "det er jo ikke så ofte hun ser de barnebarna" (i følge min søster) grrrr...så vi skal være hjemme, og glede oss til ultralyd 2.april! Måtte påsken gå fort!
Her blir det hytte- og fjellpåske med besteforeldre og tanter og hunder og barn har ikke store hytta, mn fin plass ute og som oftest går påskedagene med på langrenn eller slalom. Gleder meg til årets beste høytid - friluftsliv og fjelluft!!
Velkommen hit gleder meg maaaaasseee til påska da jeg skal hjem på besøk til familien på østlandet<3 hakke vært hjemme sia oktober nå og lenge siden kjæresten har vært med å må tia bare gå fort nå!!