Påsken 2013

Therese W

Gift med forumet
Noen som har noen spennende planer i påsken?

Jeg er ny her og må bare benytte anledningen til å si hei å ønske alle en kjempefin dag! :)

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Hei og velkommen til en super gjeng! :)
Gratulerer så mye!! :wav
Jeg har termin 04.09 og en datter fra et tidligere forhold på 11 år. Siden hun skal være hos sin far denne påsken så har vi fint lite planer. :P

Velkommen hit! :D

Vi skal ikke reise bort i påsken, men broren min og hans familie, som bor i andre enden av landet, kommer for å besøke foreldrene mine. Regner med vi kommer til å være en del sammen med dem :)

Skal til Sverige å stå på skiiii:) kose oss med familien:) total avslapping! :) i love it!!:)

Velkommen hit :D

Jeg skal slappe av hjemme hos mamma å de i påske helga på sørlandet, samboer skal på fjellet:)

Så reiser jeg, mamma og lille søs til Thailand 1april i 2 uker :D :D Gleder meg så utrolig mye:D

velkommen hit :)

her blir vi bare hjemme i påsken, evt dagsturer.. blir været bra blir vi ute i sola

velkommen!
har ingen store planer for påsken. gubben skal jobbe og meg og snuppa skal kose oss sammen <3

Velkommen inn hitt :)

Skal bare slappe av og håper vi finner på litt så vi ikke bare blir sittende inne heletdiden :P

Ville være med mamma og pappa på hytten, men min søster som kommer utenbys fra har visst førsterett i følge hun sjøl.. (liten hytte så er ikke plass til alle) Så kjenner jeg er sur, og kommer til å gi grei beskjed om at det ikke er sånn det er til hun! mamma hadde så klart sagt ja til henne for "det er jo ikke så ofte hun ser de barnebarna" (i følge min søster) grrrr...så vi skal være hjemme, og glede oss til ultralyd 2.april! Måtte påsken gå fort!

Her blir det hytte- og fjellpåske med besteforeldre og tanter og hunder og barn :) har ikke store hytta, mn fin plass ute og som oftest går påskedagene med på langrenn eller slalom. Gleder meg til årets beste høytid - friluftsliv og fjelluft!! :)

Velkommen hit:) gleder meg maaaaasseee til påska da jeg skal hjem på besøk til familien på østlandet<3 hakke vært hjemme sia oktober nå:) og lenge siden kjæresten har vært med å:) må tia bare gå fort nå!!:)

Back
Topp