påsken 2011

RapunselMaja

Elsker forumet
Noen som vet når påskeferien starter?[:)] Hvilke planer har dere? Vi skal reise til svigerforeldrene i Danmark...

Påska er sen i år, lurer på om 21. April er skjærtorsdag jeg...

Håper at hytta vi bygger er ferdig til da slik at vi kan være på hytta fra min onsdag til søndag [:D]

Skjærtorsdag er den 21 ja.. Og så er det rød-dag mandagen etter.. [:)] Da bestiller vi nok flybilletter onsdag 20 da :)

17.04: Palmesøndag, 21.04: Skjærtorsdag, 22.04: Langfredag, 24.04: 1. påskedag, 25.04: 2. påskedag...

Vi skal på vår årlige Sälentur med en gjeng med venner fra sønd. 17.04-24.04... første året med barn da.. men vi har en liten nabohytte så er lett å rusle over for en av oss [:)]

Vi hadde tenkt oss til Oppdal, men påska er så sein i år, at det er ikke sikkert det er nok snø der oppe da.. SÅ vi får se, men det blir nokk kosings med familien uansett[;)]

ORIGINAL: Nataleen

Så påsken starter den 17..? [8|]

Er jo 3 jobbdager i mellom, men selve påskeuka er jo da... Sånn som skoler, barnehager (stortsett) opererer med fri disse dagene...men palmesøndag er jo den 17. så det er jo da påsken starter..

Hei :)
Jeg Bor på oppdal :)
Og finnes nok igjen snø her da.. Hvor mye er uvisst da.
Har dere hytte her eller ? hvor da?
Klem
ORIGINAL: Myfirst

Vi hadde tenkt oss til Oppdal, men påska er så sein i år, at det er ikke sikkert det er nok snø der oppe da.. SÅ vi får se, men det blir nokk kosings med familien uansett[;)]

ORIGINAL: Martis84

Klem

Gjør du, så heldig du er da..[:D] (om du er glad i vintersport)Har vært på oppdal ganske sent før, syntes det var veldig dårlig føre.. Vi låner hytte, vangslia[:)]

ORIGINAL: Martis84

Klem

Hehe. Hadde en lærer som var fra Oppdal da jeg gikk på vgs og han sa at der var det 10 mnd med snø og 2 mnd med dårlig skiføre.

Her har vi ingen planer enda.

Vi skal nok flytte/pusse opp, kanskje sende storebror på besøk til besteforeldre?

Hvis vi er riktig heldig så får vi barnevakt noen timer til lillesnupp så vi kan reise i Hafjell å stå på ski .)

Men NESTE år blir det hytta :)

Back
Topp