Påskemat:)

Cile_mor

Glad i forumet
Siden det nærmer seg påske og jeg er henvist til sofaen nå om dagen, har jeg begynt å tenke på
hva vi skal handle inn til påske[8|][8D]
Men så er det dette med fantasien da...
Det eneste jeg kommer på er lammelår - så det må vi ha til middag en av dagene.
Hva annet er "vanlig" å kose seg med som påskemat? (jeg er visst vant til å få maten servert i påska jeg[8D])
Kan dere ikke komme med forslag, vi er åpen for det meste[:)]

Åhhh...lammelår *sikle*. Men det kan jo ikke være gjennomstekt - og jeg har vel ikke født før den tid [&o]

ORIGINAL: Lindus82

Åhhh...lammelår *sikle*. Men det kan jo ikke være gjennomstekt - og jeg har vel ikke født før den tid [&o]

å svarte... det tenkte jeg ikke på[&o] Da får vi vel finne på noe annet snadder[:)]

Vi skal helt sikkert spise ei pølse eller to, men hadde vært godt med noe mer spennende også[;)]
Må vel høre med mamma om hun har noen forslag.
Vi skal være hjemme i hele påska, spesielt nå når jeg har blitt henvist til rolige dager...
Da er det kjekt å lage god mat å kose seg litt[:)]

ORIGINAL: Cile_mor

Siden det nærmer seg påske og jeg er henvist til sofaen nå om dagen, har jeg begynt å tenke på
hva vi skal handle inn til påske[8|][8D]
Men så er det dette med fantasien da...
Det eneste jeg kommer på er lammelår - så det må vi ha til middag en av dagene.
Hva annet er "vanlig" å kose seg med som påskemat? (jeg er visst vant til å få maten servert i påska jeg[8D])
Kan dere ikke komme med forslag, vi er åpen for det meste[:)]

lammelår og godteri e min meny

Grillmat og utegrilling er ett must i påska ja [:D]

Her har vi tenkt og kjøpe kalkun også håper jeg at den lille har kommet før påske så jeg får røyka laks 

Må le av meg selv, kommer ikke på noe typisk påskemat utenom godteri, kvikklunsj og appelsin[:D]

einaste ej me kjem på er lammelår,eller det vil sei at ej he innvitert oss sjøl te middag me pappa på lammelår[8D]så he ej ikkje komt lenger[:)]
må sette mej ned me sambo og planlegge påska litt ang mat,vil liksom ha noke godt te middag når det er påske og sambo fri[:D]

Back
Topp