Bandages
Betatt av forumet
og der, helt ut av det blå, fordi han rett og slett ikke kunne holde seg lengre, gikk min nydelige samboer ned på kne! <3
med en liten mops i den ene hånden og en litt tjukk en i den andre, satt han seg ned ved sofaen, på gulvet og jeg fikk et digert grønt påske egg i hånden. blandt smågodt og annet nam lå en liten firkantet eske.
Dere kan TRO hjertet mitt hamret.
Og med stotrende ord, da jeg åpnet esken, ble jeg fridd til.
herlighet! <3 Jeg tror hele borettslaget her hørte JAA-et mitt :P
Så nå sitter jeg her, med en nydelig ring på fingeren og en mann som som ikke klarer å la vær å verken smile eller le.
Litt grining ble det jo selvsagt, og en spøk om han nå kunne få slippe å støvsuge.
Verden er komplett! Eneste som mangler er den lille i magen <3
jeg er SPREKKEFERDIG, for han har ikke sagt noe til familien enda som vi skal i middag til på søndag, så jeg må holde meg til da, men dere kan få vite det! Hihihihiiiiiiiiiiiiiiii!!!

med en liten mops i den ene hånden og en litt tjukk en i den andre, satt han seg ned ved sofaen, på gulvet og jeg fikk et digert grønt påske egg i hånden. blandt smågodt og annet nam lå en liten firkantet eske.
Dere kan TRO hjertet mitt hamret.
Og med stotrende ord, da jeg åpnet esken, ble jeg fridd til.
herlighet! <3 Jeg tror hele borettslaget her hørte JAA-et mitt :P
Så nå sitter jeg her, med en nydelig ring på fingeren og en mann som som ikke klarer å la vær å verken smile eller le.
Litt grining ble det jo selvsagt, og en spøk om han nå kunne få slippe å støvsuge.
Verden er komplett! Eneste som mangler er den lille i magen <3
jeg er SPREKKEFERDIG, for han har ikke sagt noe til familien enda som vi skal i middag til på søndag, så jeg må holde meg til da, men dere kan få vite det! Hihihihiiiiiiiiiiiiiiii!!!