påskelykke! <3

Bandages

Betatt av forumet
og der, helt ut av det blå, fordi han rett og slett ikke kunne holde seg lengre, gikk min nydelige samboer ned på kne! <3 
med en liten mops i den ene hånden og en litt tjukk en i den andre, satt han seg ned ved sofaen, på gulvet og jeg fikk et digert grønt påske egg i hånden. blandt smågodt og annet nam lå en liten firkantet eske.
Dere kan TRO hjertet mitt hamret. 
Og med stotrende ord, da jeg åpnet esken, ble jeg fridd til.
herlighet! <3 Jeg tror hele borettslaget her hørte JAA-et mitt :P
Så nå sitter jeg her, med en nydelig ring på fingeren og en mann som som ikke klarer å la vær å verken smile eller le. 
Litt grining ble det jo selvsagt, og en spøk om han nå kunne få slippe å støvsuge.
Verden er komplett! Eneste som mangler er den lille i magen <3 

jeg er SPREKKEFERDIG, for han har ikke sagt noe til familien enda som vi skal i middag til på søndag, så jeg må holde meg til da, men dere kan få vite det! Hihihihiiiiiiiiiiiiiiii!!! emoticon emoticon

Gratulerer så mye ! 

Gratulerer så mye 

tusen hjertelig takk!! <3 
Det var over all forventning! spesielt i dag, når jeg har ligget kjempeforkjølt på sofaen i hele dagen! aaa hvilken lykke!!!! 

Gratulerer så masse, så kjempe koselig

Kryssemynte skrev:
Gratulerer så mye ! 

Gratulerer så masse med forlovelsen :-D :-D

Gratulerer så mye!:)
skjønner godt hvordan du har det:D her fridde sambo til meg på julaften, og med masse hormoner innabords så knakk jeg jo heeelt sammen:p haha

YEEEEEY!!! Gratulerer så masse... OMG :D haha.. fantastisk :) <3 er så glad på deres vegne :D

Gratulerer såååå mye! Heldiggris! emoticon

TUSEN takk alle sammen!!!  
dere er forferdelig søte alle sammen. 
Jeg sitter fremdeles og ser på ringen og fniser som en liten jente. 
Når hormonene også er inni bildet blir det fort mye følelser ja, det var grining og frenetisk latter om hverandre. Tror jeg klappet for meg selv på et tipspunkt. 

Det verste er at han har planlagt dette i 3 mnd, med sparing til kjøp av ring etc, og det på et tidspunkt hvor jeg var rasende forbanna for alt og tok det ut over ham, så han er ganske så god. <3

TUSEN takk alle sammen!!!  
dere er forferdelig søte alle sammen. 
Jeg sitter fremdeles og ser på ringen og fniser som en liten jente. 
Når hormonene også er inni bildet blir det fort mye følelser ja, det var grining og frenetisk latter om hverandre. Tror jeg klappet for meg selv på et tipspunkt. 

Det verste er at han har planlagt dette i 3 mnd, med sparing til kjøp av ring etc, og det på et tidspunkt hvor jeg var rasende forbanna for alt og tok det ut over ham, så han er ganske så god. <3

Gratulerer så hjertelig!! Så fantastisk!! Da får du ekstra å glede deg over og dele med de rundt nå den siste tiden! Hjertelig til lykke!!

MISUNNELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

GRATULERER KJEMPEMASSE!!!! FOR EN HERLIG MANN DU HAR!! :)

Gratulerer så mye :)
Jeg skulle gjerne gifta meg med samme mann en gang til <3

Back
Topp