Påskekrim?

onskedrom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Høsthjerter 2017
Leser dere påskekrim? Eller andre bøker i påsken?

Jeg venter på at pappa skal bli ferdig med den siste harry hole-boka, så håper jeg får den i ferien.

Leser dere påskekrim? Eller andre bøker i påsken?

Jeg venter på at pappa skal bli ferdig med den siste harry hole-boka, så håper jeg får den i ferien.

I tilfellet burde du glede deg!! Den er skikkelig bra☺️ Klarte dessverre ikke vente til påske for egen del, og leste den ut på et par-tre dager!:p

Jeg leser bøker i påsken, men ikke noe krim på meg. Er ikke så glad i krimbøker, synes de blir for enkle. Leser for det meste klassisk litteratur hele året, men også mye annet :)

Jeg leser krimbøker hele året, jeg! Og "klassisk litteratur", og bøker som er begge deler. Før jeg fikk barn lå jeg på 100 bøker i året, nå er det omtrent halvparten.
Karin Fossum er en klar favoritt hos meg. Arnaldur Indridason, Ann Cleeves, litt sånn nordisk og dystert.

Her går det bare i pensumtekster når det kommer til lesing av fysiske bøker. Men jeg har fått meg Storytel så i det siste har jeg hørt på The Hunger Games triologien. Er helt supert å høre på mens jeg lager middag, gjør husarbeid, kjører bil etc. Er kommet til den siste boka, Mockingjay, nå, så det blir årets "påskelesning" for meg. Til sommeren blir det nok endel lesing av bøker i papirformat :)

Back
Topp