Påskekrim

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Andre som leser krim her?
Noen forfattere som skriver bedre enn andre?
Har nettopp begynt på ei bok av Lars Kepler - den begynner allerede meget spennende og det lover bra :)
En skikkelig "pageturner" :P

Pleide å lese mye bøker før, men føler ikke jeg får fred til å lese lenger, med smårollinger i hus :-)

Jeg leser krim! Holder på med "Sukkerdøden" av Unni Lindell nå. Jeg er stor fan av Jo Nesbø jeg da.:) Sluker bøkene hans. Ellers har jeg et par bøker liggende som ikke er krim, som jeg også er spent på å lese. Den ene er "Etter deg" (oppfølgeren til "Et helt halvt år") og den andre heter "Mors gaver".:)

Jeg liker godt krim! Har lest alle til Jo Nesbø og Jussi Adler-Olsen :) Bør jo prøve meg på andre forfattere også, må bare komme utav "husbygging/babyrugings-bobla" først :p Hjernen har ikke kapasitet til mer akkurat nå, haha..

Jeg leser krim! Holder på med "Sukkerdøden" av Unni Lindell nå. Jeg er stor fan av Jo Nesbø jeg da.:) Sluker bøkene hans. Ellers har jeg et par bøker liggende som ikke er krim, som jeg også er spent på å lese. Den ene er "Etter deg" (oppfølgeren til "Et helt halvt år") og den andre heter "Mors gaver".:)
Jeg elsker krim og Lindell og Nesbø er to favoritter. Neste på lista er de nyeste bøkene til Jørn Lier Holst og Camilla Lackberg. Anbefaler de om du ikke har lest noe fra dem. Leser for øvrig "Etter deg" nå, ikke like bra som den forrige men grei nok. "Mors gaver" var kjempekjedelig.

Jeg elsker krim og Lindell og Nesbø er to favoritter. Neste på lista er de nyeste bøkene til Jørn Lier Holst og Camilla Lackberg. Anbefaler de om du ikke har lest noe fra dem. Leser for øvrig "Etter deg" nå, ikke like bra som den forrige men grei nok. "Mors gaver" var kjempekjedelig.
Takk for gode tips!:)

Alle Lars Kepler-bøkane er verdt å lese. Mine favoritter saman med Jussi Adler Olsens serie om Karl Mørck!!!

Jeg simpelthen elsker Lee Child sine bøker om Jack Reacher. Gode krimbøker om en hardbarka eks MP :-)

Hvis dere liker Jo Nesbø og Kepler så ville jeg prøvd camilla Läckberg og Millennium triologien. Av romaner så er Tusen strålende soler veldig bra:-) Noen som har lest Hjort Rosenfeldt? Eller andre forslag?

Back
Topp