Påskeharen?

• Trådstarter Trådstarter EmilyTheStrange
  • Opprettet Opprettet
Har ikke sett hun på lenge vertfall.. Får håpe ho kommer tilbake :)

Unnimamma91 skrev:
Så henne her inne for litt siden, men hun er nok mest inne på "det stedet vi ikke nevner"..

så dumt, hun var en av de som lagde litt liv og litt tråder her iallefall. Dumt at forumet er så dødt.

BlackBeauty skrev:

Unnimamma91 skrev:
Så henne her inne for litt siden, men hun er nok mest inne på "det stedet vi ikke nevner"..

så dumt, hun var en av de som lagde litt liv og litt tråder her iallefall. Dumt at forumet er så dødt.

Blir på en måte en ond sirkel. Folk gidder ikke være her inne fordi det er så dødt her, og det er dødt her fordi ingen gidder å være her..
Jeg er begge steder hver dag.. Men det var heelt annerledes når jeg fikk gutten min i 2009.. Da var det skikkelig koselig inne på forumet husker jeg :)

Unnimamma91 skrev:

BlackBeauty skrev:

Unnimamma91 skrev:

Blir på en måte en ond sirkel. Folk gidder ikke være her inne fordi det er så dødt her, og det er dødt her fordi ingen gidder å være her..
Jeg er begge steder hver dag.. Men det var heelt annerledes når jeg fikk gutten min i 2009.. Da var det skikkelig koselig inne på forumet husker jeg :)

Jeg er av samme oppfatning som deg, likte terminforumet mitt kjempegodt sist. Denne gangen sterter jeg ikke så mange tråder, rett og slett fordi det ikke er så mye jeg lurer på som sist, men prøver å være flink å svare :) :)

Synes jeg så hun hadde skiftet nick? Jeg synes også det er ganske dødt her til tider.

Vet ikke hvor mange vi er her inne som har termin i april..Men mener aa huske at vi var bortimot 200 stk paa mitt gamle forum fra 2009..saa det merkes..

Unnimamma91 skrev:

BlackBeauty skrev:

Unnimamma91 skrev:

Sign, bortsett fra når jeg fikk jenta mi i 2010

Back
Topp