Påskeharen :P

Sofie.

Forumet er livet
Den påskeharen alltså :P
Den har vært og lagt sjokolade og en pakke juice i guttungens påskeegg, men ingenting til oss voksne.
Og i tillegg har den pyntet en plante med påskekyllinger :laughing021

Morsomt å våkne til gleden fra sønnen min i morgest. :)

Har påskeharen vært hos dere?

Nei, her finnes han ikke, tuppa er kjempe redd for alt sånn, sånne som kler seg ut i falske hoder og sånn,som vennebyen figurene osv, har vært det siden hun var lita (nå snart 4 år) så da holder vi den unna, så jeg får sove på natta :p

Nei, her finnes han ikke, tuppa er kjempe redd for alt sånn, sånne som kler seg ut i falske hoder og sånn,som vennebyen figurene osv, har vært det siden hun var lita (nå snart 4 år) så da holder vi den unna, så jeg får sove på natta :p
Her kommer påskeharen på natta, så vi ser han ikke ;)

Aaaw så herlig :D Her blir det nok påskeegg til vesla neste år, vi voksne har allerede handlet usannsynlig mye tilbudsgodteri :P

Her kommer den en gang etter lunsj. Ungene legger ut gulrøtter og venter seg gaale!

Påskeharen har vært her også og lagt igjen skattekort og påskeegg ute i hagen:D

Her kommer påskeharen på natta, så vi ser han ikke ;)
Han var i barnehagen på natta også,natten etter var det gråt hele natta :(
Så her i huset er vi ærlige å sier det er noen som kler seg ut, men at det er vår hemmelighet :)

påskeharen var her i dag tidlig og fyrte opp i bålpanna, har tatt ut stolen til frøkna og lagt saueskinnet i stolen med to påskeegg oppå den. ;) utrolig hva den påskeharen får til! :) ;)

Her kom påskeharen igår og ga sambo et påskeegg fullt av godteri, et Pondus-blad og noen øl :D

Back
Topp