Påskegodt!

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hva slags påskegodt spiser dere? Jeg elsker marsipan!!! :)
Regner med at det er trygt å spise marsipan som gravid? Håper det. Hi hi! :p

Åhhhh....jeg elsker nidar sin marsipan. Den er så søt og god!
Glemte desverre å få typen til å ta med fra Norge, så må nok klare meg uten marsipan i år. Så årets påskegodt (som ikke ligger i et egg, men har vært tilgjengelig hele påsken....) det er; søppeldynga, godt og blandet og freia melkesjokolade :-)

Jeg hadde dille på marsipan sist jeg gikk gravid. Var ingen problem helt til jenta ble født og hun fikk kjempe vondt i magen pga marsipanen jeg spiste :-P nå hater jeg marsipan, men elsker disse påskeegga:-D

Jeg liker ikke marsipan, men har heller kjøpt litt sjokolade, seigmenn og potetgull. Faktisk har vi ganske lite snop i hus til at det er påske, men jeg har som regel mer lyst på mat enn godteri for tiden.

Smågodt, kvikk lunsj, marsipan og potetgull her ;-) altså, full godisfest i påska ;-) NAM!!!

så lite så muligt... har svangerskapsdiabetes og prøver å unne meg liiiite søtt....ikke like lett alltid!! :P er veldig glad i alt som er søtt og godt... :D

Liker ikkje marsipan. Har kjøpt inn litt franske(som vi sier :p)(chips),STRATOS :D og kvikk lunch er jo et must i påsken ;)
Og appelsiner :) Oppskårnet vell og merke ;)

Godt myye i smågodt. Vingummig til sjokolade. Problemet mitt er at jeg har egentlig ikke lyst på, men når det står forran meg klarer jeg ikke å la vær å stappe noe i meg :oops: fra tirsdag av er det slutt. Null snop i hus!

Godt myye i smågodt. Vingummig til sjokolade. Problemet mitt er at jeg har egentlig ikke lyst på, men når det står forran meg klarer jeg ikke å la vær å stappe noe i meg :oops: fra tirsdag av er det slutt. Null snop i hus!

Jeg er så lik så lik.... Jeg har SÅÅÅÅÅÅ masse godteri i hus, og ender mer eller mindre opp i kjedespising på kveldene...veldig farlig det der.... Men men...får håpe jeg snart har tømt skapet - så slipper jeg alt det der :-P

Jeg hadde dille på marsipan sist jeg gikk gravid. Var ingen problem helt til jenta ble født og hun fikk kjempe vondt i magen pga marsipanen jeg spiste :p nå hater jeg marsipan, men elsker disse påskeegga:-D
Så kjedelig at hun reagerte på marsipan da.
Det blir veldig spennende med ammetiden merker jeg, når man kanskje må tenke over hva man spiser da også!
Håper min jente tåler marsipan. :-)

Påskeeggene er kjempegode! :-)
Men ganske mektige også! :-)

så lite så muligt... har svangerskapsdiabetes og prøver å unne meg liiiite søtt....ikke like lett alltid!! :p er veldig glad i alt som er søtt og godt... :D
Jeg hadde ikke klart å holde meg unna. Du må være viljesterk! :-)
Finnes det noe godt godteri som er uten sukker da? Vi handlet godteri i Sverige før påsken, og der var det en del uten sukker. Men det smaker kanskje ikke noe godt?

Jeg er så lik så lik.... Jeg har SÅÅÅÅÅÅ masse godteri i hus, og ender mer eller mindre opp i kjedespising på kveldene...veldig farlig det der.... Men men...får håpe jeg snart har tømt skapet - så slipper jeg alt det der :p
Om skapet mitt blir tomt kjøper jeg bare nytt jeg. Hi hi! :p
Er altfor glad i sjokolade, kjeks og smågodt. :-)

det g
Jeg hadde ikke klart å holde meg unna. Du må være viljesterk! :)
Finnes det noe godt godteri som er uten sukker da? Vi handlet godteri i Sverige før påsken, og der var det en del uten sukker. Men det smaker kanskje ikke noe godt?
det går nok mer i bær søtet med sukrin og pisket krem/yoghurt. litt mer frukt enn vanlig. jeg tillot meg et normalt størrelse med sjokoladekake i en bursdag hin dagen og herregud så dårlig jeg var den dagen :S (men fyyyyyyyy så god kaken var) :P

Så kjedelig at hun reagerte på marsipan da.
Det blir veldig spennende med ammetiden merker jeg, når man kanskje må tenke over hva man spiser da også!
Håper min jente tåler marsipan. :)

Påskeeggene er kjempegode! :)
Men ganske mektige også! :)
mi tålte ikke nøtter, ikke bare litt en gang.. det er ganske kjedelig, men alt annet kunne jeg spise, så skal ikke klage :) det er bare å prøve å feile, merker fort hva de ikke tåler :)

mi tålte ikke nøtter, ikke bare litt en gang.. det er ganske kjedelig, men alt annet kunne jeg spise, så skal ikke klage :) det er bare å prøve å feile, merker fort hva de ikke tåler :)

Hvordan merker man at de ikke tåler det? Blir de dårlige i magen, får de utslett, pusteproblemer? (er helt uviten her..)

Hvordan merker man at de ikke tåler det? Blir de dårlige i magen, får de utslett, pusteproblemer? (er helt uviten her..)
Blir dårlig i magen.. går fort over når du slutter å spise det som gjør det:) husker jeg var livredd for hva jeg kunne spise og ikke med første, fikk beskjed på sykehuset at jeg kunne spise det jeg ville, og heller luke vekk underveis om det var noe hun reagert på:)

Back
Topp