Hva slags påskegodt spiser dere? Jeg elsker marsipan!!! 
Regner med at det er trygt å spise marsipan som gravid? Håper det. Hi hi!
Regner med at det er trygt å spise marsipan som gravid? Håper det. Hi hi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt myye i smågodt. Vingummig til sjokolade. Problemet mitt er at jeg har egentlig ikke lyst på, men når det står forran meg klarer jeg ikke å la vær å stappe noe i megfra tirsdag av er det slutt. Null snop i hus!
Så kjedelig at hun reagerte på marsipan da.Jeg hadde dille på marsipan sist jeg gikk gravid. Var ingen problem helt til jenta ble født og hun fikk kjempe vondt i magen pga marsipanen jeg spistenå hater jeg marsipan, men elsker disse påskeegga:-D
Jeg hadde ikke klart å holde meg unna. Du må være viljesterk!så lite så muligt... har svangerskapsdiabetes og prøver å unne meg liiiite søtt....ikke like lett alltid!!er veldig glad i alt som er søtt og godt...
![]()
Elsker de sjokoladene jeg også!Liker ikkje marsipan. Har kjøpt inn litt franske(som vi sier)(chips),STRATOS
og kvikk lunch er jo et must i påsken
Og appelsinerOppskårnet vell og merke
![]()
Om skapet mitt blir tomt kjøper jeg bare nytt jeg. Hi hi!Jeg er så lik så lik.... Jeg har SÅÅÅÅÅÅ masse godteri i hus, og ender mer eller mindre opp i kjedespising på kveldene...veldig farlig det der.... Men men...får håpe jeg snart har tømt skapet - så slipper jeg alt det der![]()
det går nok mer i bær søtet med sukrin og pisket krem/yoghurt. litt mer frukt enn vanlig. jeg tillot meg et normalt størrelse med sjokoladekake i en bursdag hin dagen og herregud så dårlig jeg var den dagen :S (men fyyyyyyyy så god kaken var)Jeg hadde ikke klart å holde meg unna. Du må være viljesterk!
Finnes det noe godt godteri som er uten sukker da? Vi handlet godteri i Sverige før påsken, og der var det en del uten sukker. Men det smaker kanskje ikke noe godt?
mi tålte ikke nøtter, ikke bare litt en gang.. det er ganske kjedelig, men alt annet kunne jeg spise, så skal ikke klageSå kjedelig at hun reagerte på marsipan da.
Det blir veldig spennende med ammetiden merker jeg, når man kanskje må tenke over hva man spiser da også!
Håper min jente tåler marsipan.
Påskeeggene er kjempegode!
Men ganske mektige også!![]()
mi tålte ikke nøtter, ikke bare litt en gang.. det er ganske kjedelig, men alt annet kunne jeg spise, så skal ikke klagedet er bare å prøve å feile, merker fort hva de ikke tåler
![]()
Blir dårlig i magen.. går fort over når du slutter å spise det som gjør detHvordan merker man at de ikke tåler det? Blir de dårlige i magen, får de utslett, pusteproblemer? (er helt uviten her..)