Påskefrokost

Juble

Forumet er livet
jentene i juni13
Idag er det påskefrokost i barnehagen, jenta syns det er stas at foreldre får lov å være med :) kjekt det

Så koselig:) Tviler på vår barnehage har det. De bare maser om hvilken barn som skal ha ferie i påske. :p

Det har barnehagen i morgen tror jeg, men det er kun for de ansatte og barna, syntes det er litt synd:/ kos dere:) er bestandig stas når mamma og pappa kan værme i barnehagen:)

Der ungene går er det på fredag:) der jeg jobber er det på torsdag:)

Alltid koselig på påskefrokost:)
Her er den på fredag:)

Her også,men har ikke hørt noe mer om den da.. vi har fått en oversiktskalender for hele året hvor det står sånt. Men for mer info må vi inn på bhg sin nettside eller håpe at det har kommet invitasjon på mail. Alltid noe kryptisk sånn informasjon,så jeg vet aldri helt om det er meninga foreldrene skal være med eller ikke.
I fjor da det var karneval sto det på invitasjonen "dere som har fri denne dagen er også velkommen til karneval".
Jeg tolket det som at det var ment til foreldrene,og både jeg og mannen min ble med siden vi begge hadde mulighet. Jeg kledde meg også ut,med sykepleieruniformen min fra jeg studerte. Syns alltid andre voksne er så alt for voksne og ikke gjør sånt.
Men vi var selvfølgelig de eneste foreldrene der.. ingen sa noe på at vi var der,så jeg regner med det var greit. Noen av barna lurte på hvorfor vi var i bhg,siden vi var voksne. Jeg sa at jeg hadde lyst til å være med på karneval for det er gøy ;)

Men da blir jeg jo litt forvirra.. var den beskjeden ment på de barna som har halv plass og vanligvis har "fri" på fredag? Jeg syns hvertfall det kunne vært litt tydeligere informasjon,så hadde jeg sluppet å føle meg dum.
Jeg var veldig glad vi var med uansett da,for vi fikk tatt noen kjempefine bilder av han i kostymet sitt.

Fler enn meg som har dårlig informasjon i bhg?

(Sorry,jeg er er mester i å kuppe tråder med lange svar.. :p)

Her også,men har ikke hørt noe mer om den da.. vi har fått en oversiktskalender for hele året hvor det står sånt. Men for mer info må vi inn på bhg sin nettside eller håpe at det har kommet invitasjon på mail. Alltid noe kryptisk sånn informasjon,så jeg vet aldri helt om det er meninga foreldrene skal være med eller ikke.
I fjor da det var karneval sto det på invitasjonen "dere som har fri denne dagen er også velkommen til karneval".
Jeg tolket det som at det var ment til foreldrene,og både jeg og mannen min ble med siden vi begge hadde mulighet. Jeg kledde meg også ut,med sykepleieruniformen min fra jeg studerte. Syns alltid andre voksne er så alt for voksne og ikke gjør sånt.
Men vi var selvfølgelig de eneste foreldrene der.. ingen sa noe på at vi var der,så jeg regner med det var greit. Noen av barna lurte på hvorfor vi var i bhg,siden vi var voksne. Jeg sa at jeg hadde lyst til å være med på karneval for det er gøy ;)

Men da blir jeg jo litt forvirra.. var den beskjeden ment på de barna som har halv plass og vanligvis har "fri" på fredag? Jeg syns hvertfall det kunne vært litt tydeligere informasjon,så hadde jeg sluppet å føle meg dum.
Jeg var veldig glad vi var med uansett da,for vi fikk tatt noen kjempefine bilder av han i kostymet sitt.

Fler enn meg som har dårlig informasjon i bhg?

(Sorry,jeg er er mester i å kuppe tråder med lange svar.. :p)
Hehe, unnskyld st jeg ler , men aldri vært med på at foreldre er med på karneval , stilig ! Høres ut som dårlig informasjon, be dem presisere mer. Hos oss gir de personlig beskjed utenom fellesbeskjeder.

Skravlebøtta: når det står at de som har fri kan komme i vår bhg er det barna de mener:)
Satt her å humret litt jeg nå;) ser for meg dere foreldre kommer skikkelig stasja opp og i karneval humør. Koselig at dere var med da;) men tror nok det var barna de mente;)

Skravlebøtta: når det står at de som har fri kan komme i vår bhg er det barna de mener:)
Satt her å humret litt jeg nå;) ser for meg dere foreldre kommer skikkelig stasja opp og i karneval humør. Koselig at dere var med da;) men tror nok det var barna de mente;)

Var nok barna de mente ja,men jeg hadde jo litt lyst til å være med også da ;)
Som sagt,syns andre voksne er alt for voksne og aldri gjør sånt. Jeg hadde fri,så hvorfor sitte hjemme? ;)
Og så syns jeg det er veldig dårlig med bilder fra bhg så jeg er veldig glad vi var der og fikk tatt masse flotte bilder :)

Hadde jeg helt glemt av !:/ heldigvis er det i morgen her så jeg gikk ikke glipp av det.. :)) takk for at du minte meg på det ;)

I barnehagen der jeg jobber har vi påske- og julelunsj bare for barna. Da pynter både store og små seg litt ekstra. =) I tillegg har vi "hentekaffe" og besteforeldrelunsj et par - 3 ganger i året.. Det er stas.. Vi har også hatt foreldre middag ved henting et par ganger.. det er veldig populært! =) Ungene syntes alltid det er stas å ha med foreldre/besteforeldre i barnehagen =) Vi har også en grillhytte på uteområdet vårt.. Ofte når vi starter dagen der, får alle foreldrene som har tid kaffe eller kakao før de går.. de får også spise frokost med oss hvis de vil.. Men dette ender desverre ofte opp med at barna blir litt triste når de reiser =/ Det går fort over da, og det er jo veldig koselig.. Ikke så mye tid man får sammen med foreldrene ellers =)

Mener å huske det var med foreldre i fjor. Syns å huske jeg spiste rundstykker med rosa egg ;)
Det står på hjemmesiden til bhg "velkommen til påskefrokost,egen invitasjon er sendt ut" men jeg har ikke fått noe mail. Det har skjedd før at de har måttet legge inn masse mailadresser på nytt pga feil i systemet,så kan jo være derfor. Men er ikke lenge siden jeg fikk ukeplan.. merkelig

Mener å huske det var med foreldre i fjor. Syns å huske jeg spiste rundstykker med rosa egg ;)
Det står på hjemmesiden til bhg "velkommen til påskefrokost,egen invitasjon er sendt ut" men jeg har ikke fått noe mail. Det har skjedd før at de har måttet legge inn masse mailadresser på nytt pga feil i systemet,så kan jo være derfor. Men er ikke lenge siden jeg fikk ukeplan.. merkelig
du får spørr dem:)

Back
Topp