Nufletufsa
Forumet er livet
Mange som tar seg fri disse 3 dagene mellom palme- og påskehelg, eller jobber de fleste?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, var en tur innom butikken selv midt på dagen i går. Stod 10 min i kø for å få betale den ene melkeliteren min[emoji33]Utifra alle nordmennene på butikken igår så virker det som om mange ihvertfall prøver å få fri disse dagene [emoji54]
Her er det vanlig uke og fri neste uke for skolene så det er veldig uvant i seg selv og virker som om det blir ekstra lang påske med alle turistene [emoji23]Ja, var en tur innom butikken selv midt på dagen i går. Stod 10 min i kø for å få betale den ene melkeliteren min[emoji33]
Er barna på skolen denne uken og har fri neste?[emoji4]Her er det vanlig uke og fri neste uke for skolene så det er veldig uvant i seg selv og virker som om det blir ekstra lang påske med alle turistene [emoji23]
Reiser heller ikke i butikken med begge barna alene før etter påsken [emoji6]
Ja. Fri fredag daEr barna på skolen denne uken og har fri neste?[emoji4]
Okay, den var ny[emoji106] Deilig med fri en uke senere enn andre viss man feks skal til syden da[emoji4] Billigere turer da[emoji4]Ja. Fri fredag da
Nei ser ut som torsdag er vanlig dag, skal dobbeltsjekke det imorgen da.Okay, den var ny[emoji106] Deilig med fri en uke senere enn andre viss man feks skal til syden da[emoji4] Billigere turer da[emoji4]
Har de ikke fri torsdag?
Ok[emoji4][emoji106] Privat barnehage dette eller?[emoji4]Nei ser ut som torsdag er vanlig dag, skal dobbeltsjekke det imorgen da.
Snuppa går i bhg, men siden jeg er i permisjon så er reglene at hun skal ha fri når skolen har fri, ellers kunne vi fint funnet på å hatt henne der hele påsken, hadde fri forrige uke da. Men vi feirer ikke påske
Kommunalt men i Sverige [emoji4]Ok[emoji4][emoji106] Privat barnehage dette eller?[emoji4]
Okay, da skjønner jeg[emoji6] Er vel en del forskjell på helligdager i Norge/Sverige[emoji4] Vet de har færre helgedager i feks England også[emoji4]Kommunalt men i Sverige [emoji4]