Påskeferie

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Hvordan ble påsken deres?
 
Mye kos hjemme. Lille på 1,5 år måtte hentes tidlig i bhg forrige fredag med feber. 4. barnesykdom som varte til skjærtorsdag. Samling med venner og barn skjærtorsdag med bål, grilling og påskeeggjakt. Middag hos foreldre på langfredag. Lille slo løs fortennene på parketten på påskeaften, men var etter at tannlegevakten hadde stengt (iht legevakten). Tur til tannlegevakten første påskedag og en rolig tur i parken i dag[emoji28] Phew...der var den påsken over Enn deg?
 
Mye kos hjemme. Lille på 1,5 år måtte hentes tidlig i bhg forrige fredag med feber. 4. barnesykdom som varte til skjærtorsdag. Samling med venner og barn skjærtorsdag med bål, grilling og påskeeggjakt. Middag hos foreldre på langfredag. Lille slo løs fortennene på parketten på påskeaften, men var etter at tannlegevakten hadde stengt (iht legevakten). Tur til tannlegevakten første påskedag og en rolig tur i parken i dag[emoji28] Phew...der var den påsken over Enn deg?

Oj hørtes ut som en hektisk påske[emoji214]. Håper det går bra med den lille[emoji169]?
Jeg har tatt det veldig med ro, skulle ha gravidfotografering på torsdagen, men hun ble syk, så da var det en rolig dag i solen så på sofaen. På langfredag kom mamma, vi satt ute i solen hele dagen, grillet og koste oss. Også var mamma veldig snill og vasket gulvet mitt i hele huset(som ikke er gjort siden desember pga bekkenet). På påskeaften, startet vi morningen med påskeeggjakt[emoji214]. Så nøt vi solen og grillet og avsluttet dagen med påskekrim, (og måtte en liten tur innom føden pga modningsrier, men var kjapt ute.)
Og søndagen var bare tung... psykisk og fysisk.
Så var påsken over[emoji4][emoji1305][emoji169]. Fornøyd med at jeg ennå er gravid og har i tillegg fått litt farge og vasket gulv[emoji1305][emoji12].
 
Her var både lille og jeg syke uken før påske. Og selv om heldigvis lille var raskt frisk, så hangler jeg litt ennå. Dro på hytta sammen med søster og hennes lille på skjærtorsdag, foreldrene våre var der oppe allerede. Strålende sol hver dag, men noe kaldt. Herlig å slappe av der oppe, og å få litt ekstra hjelp når man trenger litt ekstra hvile. Alt i alt en fin påske.
 
Back
Topp