Påskeferie!!!

LuringNr3

Gift med forumet
Ah, endelig har jeg påskeferie (selv om den startet med at jeg ble dårlig i magen og måtte reise hjem fra jobb :( ) og turen går nordover first thing in the morning! Storebror og jeg tar flyet fra Gardermoen klokka 9 i morgen tidlig og skal til min pappa og familien <3 Gleder meg som en unge! Dessverre blir ikke sambo med, da han skal være igjen hjemme og lage soverom til vesle snuppa :) (Han ville det selv, altså, hehe ;) )

Hvilke planer har dere i påskeferien? :)

Så koselig at han skal gjøre klart rommet da :) kunne ønske min mann hadde litt mer lyst til å ordne ting før ho kommer. Her blir det bare å være hjemme siden mannen skal jobbe alle dagene.

Nå har jeg påskeferie også:) Deilig:) Her er det ingen store planer utenom å lete etter påskeegg og gå turer i skogen. Du får kose deg i ferien din og glede deg til å komme hjem til resultatet av oppussingen mannen din driver med;)

Så koselig å få komme hjem til oppusset barnerom da:-)
Her har jeg fri i 2 dager nå, for så å gå til arbeidshelg. Så blir dårlig med påskeferie på meg:-( Men i kveld har jeg og vesla vært på resturant, og koser oss nå med film, mens sambo er bortreist for å hente nybil. Må jo gjøre det beste utav den fritiden man har:-)

Her er det hjemme påskeferie og mannen bytter kjøkken. Veldig kaos her og i tillegg får vi besøk av bror med samboer på torsdag.. Heldigvis så stiller svigers opp som barnevakt for en veldig sliten mamma :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Kjedelig å starte slik,men håper begge er friske og raske og at dere får en fin tur:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Så kjekt å få besøkt din far! Og deilig og komme heim til nyoppussa rom:) kose deg masse :D

Drar til svigermor i Telemark på onsdag og blir der helt til mandag. Blir fullt hus. Alle de tre søstrene til mannen min er der. Med sine menn/kjærester og barn. Så fullt hus... Blir nok litt slitsomt kjenner jeg. Men håper å få slappet av. De er alle flinke til å ta hensyn til meg:)

-- tasting fra mobil --

Vi har hatt besøk av mamma og pappa fra søndag t.o.m i dag og i morgen kommmer et vennepar av oss og blir til lørdag.
De venter også en liten gutt, men i juni;) Og har en gutt på snart 2år. Det blir veldig koselig.

Back
Topp