Påskeferie

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
*synger* En liten kylling i egget lå, banket og banket og banket på.
Her er så trangt, jeg vil ut og gå, pep den og ynket seg der den lå.
Hakk hakke hakk, egget det sprakk! Og et lite hode ut av det stakk

Hvordan står det til i vårt langstrakte påskeland? Har dere spent på dere skiene og glemt bort forumet? ;)
Her blir det lite skigåing. Jeg er knapt trygg på bare føttene, så jeg tør ikke sette utfor med lange planker på beina. :p
Til nå har vi heldigvis hatt strålende sol hver dag, og opptil 10 varme i solveggen. Deilig påskevær!
Fint å sitte på terassen og høre det dryppe fra taket. :)

Høres flott ut!! Vi har desverre ikke fått vært så mye ute enda, men kjenner jeg må ut på tur i morgen.. Fredag blir det en liten skitur også blir det nok noen småturer opp på hytta til mamma og pappa..

Her er det rolig hjemmepåske enn så lenge. Eller, så rolig som det går an med en 4,5 åring i hus. Idag har vi vært på shopping, har handla inn til å lage dåpsinvitasjoner, handla en Newbie-lue og en Newbie-koseklut, nytt sengetøy, gips til å lage hånd og fotavtrykk, noen bøker, storebror fikk seg en liten ting på lekebutikken og vi spiste lunsj på Mc'ern.
Imorgen må jeg ringe rundt for å få tak i lokale til dåpen. Så skal egentlig mannen og storebror dra på påskeferie på onsdag/torsdag så da får vi jentene finne på noe spennende!

Fått tatt meg noen turer med trilling i sola og er godt fornøyd med det! Så langt har påsken vært mest preget av sykt barn da. Sist tirsdag var han ferdig på pencillin pga halsbetennelse. Fredag hosta han litt, mn vi dro på hytta i sverige sammen med mamma og pappa. Lørdag var det falsk krupp, til svensk legevakt for adrenalin og medisin for øvrig. Endelig i relativt fin form igår når jeg ser øyekatarr. Legen idag, og nå skal det kureres bort til påskehelga.. Mini er heldigvis lite kravstor..:-)

Fått tatt meg noen turer med trilling i sola og er godt fornøyd med det! Så langt har påsken vært mest preget av sykt barn da. Sist tirsdag var han ferdig på pencillin pga halsbetennelse. Fredag hosta han litt, mn vi dro på hytta i sverige sammen med mamma og pappa. Lørdag var det falsk krupp, til svensk legevakt for adrenalin og medisin for øvrig. Endelig i relativt fin form igår når jeg ser øyekatarr. Legen idag, og nå skal det kureres bort til påskehelga.. Mini er heldigvis lite kravstor..:-)
Stakkars, er han syk igjen? Håper han blir frisk igjen fort sånn at han får et par friske dager i påsken, ihvertfall.:)

Dere har virkelig fått en tøff start! God bedring! Håper virkelig det blir mindre sykdom for dere snart!

Her er det påskeferie med hyttekos :) mye sjokolade, familie, to jamgamle babyer, turer og fint vær!

Takk dere:-) Går fint dette! Nå er gutten så godt som frisk. Ei utfordring å dryppe øynene hver tredje time dagtid. Ikke veldig populært for å si det slik.. To dager igjen, så er vi ferdig:-) Ønsker dere alle ei riktig god påske!!

Takk dere:-) Går fint dette! Nå er gutten så godt som frisk. Ei utfordring å dryppe øynene hver tredje time dagtid. Ikke veldig populært for å si det slik.. To dager igjen, så er vi ferdig:-) Ønsker dere alle ei riktig god påske!!
Så godt å høre:-):-)

Back
Topp