påskeferie :P

snuppesnellamamman

mamma med mange interesser :)
Ble sykmeldt ut neste uke, så da har jeg fri på forhånd før påske :P skal jobbe 7,5 t i påska, så det er jo overlevbart ;) fikk så innmari vondt i foten på mandag( i ankelen), å det har ikke gitt seg, hinker rundt og håper det går over snart :P får jo nada av betennelsesdempende når man er gravid, så da er et bare å ta tiden til hjelp..

på den positive siden; det er sol ute og blåblååå himmel! å jeg har bursdag i morgen! og fredag skal vi på ultralyd :D så i dag skal jeg spise lunsj med mamma, kosemose med lånehesten og innom ei venninne :)

gjørr på i dag dere andre flotte mammer da?

Vi skal på oul i dag, også har jeg et par skoleoppgaver som krever litt oppmerksomhet... God bedring med ankelen, og ha en fin dag :D

Jeg har vært til legen i dag , har vært sykemeldt siden 3januar og nå skal jeg endelig på jobb igjen :) :) starter med to dager i uken å regner med fulltid fra 4 april :) fint vær å sol meeen kaldt... minus 14... også skal jeg hente voksiposen på posten i dag :) *lykke*

Syntes synd på deg som har vondt i anklen! Sliter med ankelen selv å det er noe skikkelig Hærk! Og null smertestillende nå som jeg er gravid. Jeg venter på varmere temp. Her står det nemlig husvask, bytte på senger og vindusvask på programmet. Har bursdag på fredag så må ha litt ordnings i huset:) god bedring til deg og anklen din:)

God bedring med ankelen!
I dag skal jeg ut sammen med mamma og se på barnevogner og annet stash.Etter det kommer søsteren min på besøk med sin 3 år gamle turbosønn ;) Blir hyggelig det. Er en stund siden jeg har sett dem nå siden de har vært syke..og jeg ikke ville bli smittet.

Syntes synd på deg som har vondt i anklen! Sliter med ankelen selv å det er noe skikkelig Hærk! Og null smertestillende nå som jeg er gravid. Jeg venter på varmere temp. Her står det nemlig husvask, bytte på senger og vindusvask på programmet. Har bursdag på fredag så må ha litt ordnings i huset:) god bedring til deg og anklen din:)
hurra for oss bursdagsbarn denne uka :D hehe!

God bedring med ankelen!
I dag skal jeg ut sammen med mamma og se på barnevogner og annet stash.Etter det kommer søsteren min på besøk med sin 3 år gamle turbosønn ;) Blir hyggelig det. Er en stund siden jeg har sett dem nå siden de har vært syke..og jeg ikke ville bli smittet.
å det er så kos å se på barnevogner og sånt stæsj! Har det meste etter første her, så det er ikke stort som trengs, men litt gulpekluter og noen søte små plagg skal det handles ;) turbotantebarn er morro :D

Back
Topp