min første
Flørter med forumet
Dere som prøver er det noen som har fått noen kreative morsomme påske?
Jeg ønsker meg det men aner ikke hva man kunne hatt i et sånt egg
Jeg ønsker meg det men aner ikke hva man kunne hatt i et sånt egg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får du egg av mannn da eller får all men ikke du?Er det du som skal gi eller skal du gi deg selv . Hadde jeg hvert mann og gitt til kjærringa mi , så hadde jeg stappa en Haug med LH tester og g tester. Og som ChunkyMonkey skriver Til meg selv lager jeg ikke egg. Bare til ungene , gubben og de som er på besøk .
DetteJeg tror helt ærlig at jeg hadde vært skuffa om påskeegget inneholdt tester og glidemiddel jeg liker godis og kunne heller tenkt meg et armbånd f.eks
Det er noe med det å høytideliggjøre noe man ikke vet om tar tid.vi har nå brukt 2 år på nummer 2 med ivf og mistet 3 ganger så hvis første påsken med prøving(f.eks på mini) hadde vært markert med tester hadde jeg jo bare sett tilbake på det med skuffelse over det som enda ikke har gått og påsken hadde sikkert endt som en markering av det.
Selvfølgelig kan det jo gå bra fort og man kan tenke tilbake på det med "åååh husker du den gangen<3<3" men sannsynligheten for at det tar tid er også stor...
Folk er forskjellige jeg skjønte at du selv ikke ønsker et sånt påskeegg men jeg gjør detDette
Jada, helt greit at folk er forskjellige, jeg syns bare at tigerbaby formulerte seg så fint og veldig likt hva jeg selv tenker! Så ikke noe negativt til deg overhodet.Folk er forskjellige jeg skjønte at du selv ikke ønsker et sånt påskeegg men jeg gjør det
Jeg gleder meg masse til prøve fasen noe jeg har måtte vente veldig lenge på som snart er her
Pleier ikke få av gubben , for jeg får gubben sitt egg som oftestFår du egg av mannn da eller får all men ikke du?
Håper du legger det du liker dit daPleier ikke få av gubben , for jeg får gubben sitt egg som oftest
Ja , han er ikke så glad i godteri og finner aldri på noe som ting han trenger eller liker heller . Vi har ordnet til ungene , det er ert viktigste . Hadde med påske egget mitt føden med første for hun ble født på påskeaftenHåper du legger det du liker dit da
Veldig lurtJa , han er ikke så glad i godteri og finner aldri på noe som ting han trenger eller liker heller . Vi har ordnet til ungene , det er ert viktigste . Hadde med påske egget mitt føden med første for hun ble født på påskeaften
Dette er nok individuelt, her ba jo trådstarter om tips til ting hun kunne ønske seg i påskeegget som fersk prøver - er helt sant at det kan ta tid, men det er jo nytt og spennende for ferske prøvere og er ikke noe galt i å se frem til og å glede seg til det, istedenfor å tenke negativt og at det kan ta tidJeg tror helt ærlig at jeg hadde vært skuffa om påskeegget inneholdt tester og glidemiddel jeg liker godis og kunne heller tenkt meg et armbånd f.eks
Det er noe med det å høytideliggjøre noe man ikke vet om tar tid.vi har nå brukt 2 år på nummer 2 med ivf og mistet 3 ganger så hvis første påsken med prøving(f.eks på mini) hadde vært markert med tester hadde jeg jo bare sett tilbake på det med skuffelse over det som enda ikke har gått og påsken hadde sikkert endt som en markering av det.
Selvfølgelig kan det jo gå bra fort og man kan tenke tilbake på det med "åååh husker du den gangen<3<3" men sannsynligheten for at det tar tid er også stor...