Påskeegg

Oldemor lager påskeegg til alle barnebarn og oldebarn, vi har ikke pleid å ha noe i tillegg :)

Oldemor lager påskeegg til alle barnebarn og oldebarn, vi har ikke pleid å ha noe i tillegg :)
Så snilt av henne ;) skulle ønske bestemoren min gjorde det Sist jeg fikk påskeegg var jeg 11 år å det påskeegget var at vi kjørte til bensinstasjonen og plukket ut hver vår boks med smågodt (tragikomiskt)

Nei, ikke tenkt tanken. Hva skal Evt være i det? :-) tips mottas gjerne.

Så snilt av henne ;) skulle ønske bestemoren min gjorde det Sist jeg fikk påskeegg var jeg 11 år å det påskeegget var at vi kjørte til bensinstasjonen og plukket ut hver vår boks med smågodt (tragikomiskt)

Ja, har ikke vært så stor på påsketradisjoner de siste årene i min familie heller. Dette er altså mormor til mannen. Vi pleide være på hytta i påsken, fikk snop, men i egg tror jeg ikke jeg kan huske sist [emoji85] fra jeg ble 18 har jeg vell jobbet hver påske :p

Ja her får lille sitt aller første påskeegg :p fylt med smoothie-klemmeposer og mais-pinner :)

Nei, ikke tenkt tanken. Hva skal Evt være i det? :) tips mottas gjerne.
Jeg har kjøpt en bamse, og et par leker, så skal jeg kjøpe noe "goteri" bananflak og hirse pops(hun syntes det er deilig å bite på det) + et par smootier :)

Smoothie, maissticks og Peter Rabbit[emoji12]
4ecb78e98ee5248da8f6c0468940ec1b.jpg

Ja. Får et egg med en ellas kitchen smoothie og skumpinner. Storesøster synes ikke det blir rett hvis ikke lillesøster også får :-)

Svigermor har hvert år hatt påskeeggjakt i hagen sin på palmesøndag. Så vi var der og spiste lam og hadde eggjakt i hagen etterpå. Da fikk frøkna 2 smoothies og 1 kiwi i påskeegget sitt. Neste år kommer nok jeg til å starte opp tradisjon fra mitt land (Kroatia), da koker man egg og maler de sammen, etter det så får alle et egg og da starter leken med at en og en går i "kamp", de skal da slå eggene mot hverandre enten med bunn eller topp, den som får egget sitt knust må gi det fra seg til den andre, og så fortsetter man sånn til man har samlet opp nok egg[emoji4]

Back
Topp