Påskeegg

Vi skal alle være så utrolig sunne til en hver tid nå om dagen. Hvis jeg som liten hadde fått bær og frukt i påskeegget hadde pappa måtte ta seg en bolle. Syntes litt snop er helt greit av og til i spesielle anledninger :)

Her vet ikke gutten hva vanlig godteri er :p Så lenge han ikke vet, så er han i ekstase over rosiner og lignende :D blir annerledes når han blir større tenker jeg :)

• Liker
Reactions: EJ
Jøss, er det feil å gi barnet sitt sunne ting i påskeegget nå?

Vet ikke hva det blir i år, men sikkert litt snop og litt annet SUNT. ;)

Bare for orden skyld får mitt barn både sjokolade, is og kjeks.

Mini var 1 år til påske i fjord. Han fikk 1 egg med 1 liten eventyr sjokolade og fruktpinne:-)

Hvor stort påskeegg har barna dine??

Jeg har ikke barn. Men kjæresten min har. Snakk om småbiler da, og tynn lue. Og var bare forslag til hva som kan puttes oppi. Regner med de fleste har normal størrelse. Tenkte bare på hva de i den aldersgruppa liker siden jeg jobber på småbarn, og så skal jeg jo ha barn selv snart :) og er tante til fem.

Jeg har ikke barn. Men kjæresten min har. Snakk om småbiler da, og tynn lue. Og var bare forslag til hva som kan puttes oppi. Regner med de fleste har normal størrelse. Tenkte bare på hva de i den aldersgruppa liker siden jeg jobber på småbarn, og så skal jeg jo ha barn selv snart :) og er tante til fem.

Åja,hehe. ...trodde du puttet oppi ALT det der :p

Jeg Har laget til guttene mine på 1,5 og 4 år. Hadde oppi smoothiepakker, liten leke bil, "kosesokker" som vi kaller det (Nille, 5kr tilbud), pynte-påskekylling, gullmynter (sjokolade) og "biler" (snop) [emoji4]

Back
Topp