Påskeegg

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Hva kan jeg puttet i en 2 årings påskeegg? Frøkna skal gi til venninna si.

Jeg har tenkt: rosiner, kjeks, en liten juice og en liten pose med perler eller farger?

Satt akkurat og tenkte å lage en slik tråd selv:-). Har en gutt på 14 måneder som jeg tenker skal få påskeegg i år:-).
Har tenkt smoothie, bær (han elsker bær), kanskje en liten leke e.l og en juice eller noe. :-)

Hadde puttet inn noen små leker og frukt/bær... Kanskje et kinderegg ;)

Her får min på snart 2 år smoothie, rosiner, fruktsnører og bær:) Det er det beste han vet ;)

Min treåring fikk en juice, rosiner og en ting til, men husker ikke hva. :P

Når hun var 2 år fikk hun en smoothie og rosineske. Ble veldig fornøyd med det:)

Jenta mi på snart to skal få et med blåbær, smoothie, juiceboks, en liten sjokolade og et par kjærligheter:)

Hva kan jeg puttet i en 2 årings påskeegg? Frøkna skal gi til venninna si.

Jeg har tenkt: rosiner, kjeks, en liten juice og en liten pose med perler eller farger?
Syns det hørtes ut som et veldig koselig påskeegg.

Syns du har en god ide til innhold jeg.
såpebobler, de smoothie-snopebitene som selges i barnemathyllen, smoothie, kanskje en liten påskehare i sjokolade?

Jeg laget påskeegg til sønnen til ei venninne, og da fikk han det jeg visste han likte best: Rosiner, klemmeposesmoothie med eple, banan og blåbær, fruktstang og en liten pakke med duplo :)

Når hun var 2 år fikk hun en smoothie og rosineske. Ble veldig fornøyd med det:)

Her får toåringen smoothie og rosiner nesten hver dag i barnehagen. Tror jeg må lure inn en liten bil og noe godis om han skal synes det er noe stas i år :D

Min gutt på 2år skal få godteri i sitt egg!

Ikke bare jeg som er så fæl å gi snop altså :D Her drikkes det smoothie og spises bær daglig, så tror jeg skal gi snop med god samvittighet :-)

Her får toåringen smoothie og rosiner nesten hver dag i barnehagen. Tror jeg må lure inn en liten bil og noe godis om han skal synes det er noe stas i år :D
Ja, ikke sant. I år må det nok oppi en liten ting til her også ;)

De har sånne små poser med fruktsnører og fisker og diverse, tenkte på noen sånne. De er laget av frukt, men smaker som godteri. Og kanskje noen kjeks.

Eg har tenkt: rosin, fruktstang, ein kiwi, fargeblyantar :)

Ikke bare jeg som er så fæl å gi snop altså :D Her drikkes det smoothie og spises bær daglig, så tror jeg skal gi snop med god samvittighet :-)

Vi skal alle være så utrolig sunne til en hver tid nå om dagen. Hvis jeg som liten hadde fått bær og frukt i påskeegget hadde pappa måtte ta seg en bolle. Syntes litt snop er helt greit av og til i spesielle anledninger :)

Back
Topp