Påskeegg!

mrria

August 2012 <3 August 2014 <3
Lager dere til påskeegg til mannfolka deres?
Jeg pleier å fikse med både påskeegg og julekalender, men har i år sagt at jeg VIL ha egg (jada, prinsessen på erten)!

Men jeg tenker jeg skulle ut å handle et stort egg og fylle det med alt mulig digg til han da ;)

Hva pleier dere å ha i eggene? Bare påskerelatert godis, eller alt mulig av ting som de liker?

Nei gjør ikke det :)

Da synes jeg dere skal overraske dem med et egg i år! ;) Haha. Tenk så glade de blir :)

Pleier å lage ett egg til han(og meg:p) og ett til m:) m leter etter sitt ute på hytta på skjærtorsdag da vi har masse påskegreier den dagen hvert år:)

Jeg slipper unna den, gitt :P
Vi feirer påska på hytta med svigers, og der er det "rebus"løype med påfølgende påskeeggjakt på alle barna (og f.o.m. i år - barnebarna). Hurra for å slippe å gjøre noe selv ;)

Jeg slipper unna den, gitt :P
Vi feirer påska på hytta med svigers, og der er det "rebus"løype med påfølgende påskeeggjakt på alle barna (og f.o.m. i år - barnebarna). Hurra for å slippe å gjøre noe selv ;)
Så gøy! :D

Mamma bruker å lage til meg og mannen ;) Men tenkte kanskje vi skulle lage til hverandre i år, hvis vi gidder :p

Mamma bruker å lage et lite egg til alle. Jeg har ikke laget før men vurderer i pr. Han blir så barnslig glad og er så glad i godis. :p

Vi har pleid å ha et felles, dvs jeg har fiska det! Hvis ikke hadde vi nok ikke hatt noe påskeegg! Ser for meg at lillemor får et eget ett om noen år :)

Nope. Da får han fikse felles. Lager til gyda i år. Kanskje til trym med en banan i.

Lager alltid felles påskeegg (mest til meg selv da :p) Har oppi alt mulig digg og påskerelatert godis for stemningens skyld.

Gubben har diabetes, så jeg får vente med påskeegg til en gang jeg er skikkelig lei av han:p

Gubben har diabetes, så jeg får vente med påskeegg til en gang jeg er skikkelig lei av han:p
Haha :p Får bruke fantasien heller da :D Mye gøy uten sukker også!

Bruker å lage, mest for morro. Håper hvert år at jeg skal få et egg, men med mindre jeg kjøper selv så får jeg aldri :(

Back
Topp