Påskeegg

mrs.L

Elsker forumet
I dag har jeg fått mitt påskeegg i posten. Masse godter og en kjempe tøff body oppi!
*digger sjokolade, tror jeg er sjokoholiker så det var midt i blinken[;)]* 

Aner ikke hvem det er i fra så Tuusen takk for påskeegget og bodyen hvem enn du er[:D][:D]

Har forresten sendt avgårde egget mitt også i dag og må  bare legge til at om egget skulle kostet 75kr inkl porto så hadde det ikke blitt mye til egg nei[8|][:D]

kan si meg enig i det... så det ble litt mer enn 75 kr her... [;)]

sendt mitt i dag også[:)]

Har sendt mitt i dag jeg også  [:D] OG det hadde ikke blitt NOENTING nesten hvis det skulle være 75 inkl porto gitt... Gleder meg til å få egg jeg.. Men har dere andre sendt anonymt?? Skrev på navn og greier jeg altså [:)] 

Jeg var i tvil om det skulle sendes anonymt eller ei.. Endte opp med å sende anonymt da.. Det jeg fikk var også anonymt[:)]

JEG LA VED EN PÅSKEHILSEN MED HVEM DET VAR FRA. SKULLE KANSKJE IKKE DET???? JA, JA, GJORT ER GJORT....NÅ ER DET I POSTEN[8|]

skrev ikke navnet jeg heller, skrev bare hilsen litlå[:)] var vel opp til hver enkel om det skulle være anonymt eller ikke..[&:]

Jeg har sendt idag, men ikke anonymt [;)]. Har fått egg også [:)][:)][:)]. 

TUSEN TAKK FOR PÅSKEEGGET LITLÅ [:)][:)][:)] SKAL KOSE MEG MASSE [;)]

Jeg har også sendt min påskegave i dag(ble ikke i egg fra meg da, håper den som får det overlever det[:-]) Hvis ikke får jeg sende et i ettertid[8D]
Og jeg skrev og hvem det var i fra.

ja, portoen var dyr.. kosta 65 å sende mitt egg... jaja[:)]

ORIGINAL: mrsdior

ORIGINAL: litlå

sendte du i den største smartpost- boblekonvolutten??

ja trodde det var enklest og best...??!! [&:]

Tusen takk for påskeegget!!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: mrsdior

sendte du i den største smartpost- boblekonvolutten??

ja trodde det var enklest og best...??!! [&:]

Jeg fikk beskjed om at det ble billigest, så jeg gikk for det! bare porto var 55kr og hvis jeg skulle kjøpe konvolutt utenom hadde det blitt dyrere enn 65kr. Nok billigest slik mrs dior har gjort det, 10kr her og 10kr der[:D][:D]

jeg tok sånn ferdig konvolutt greie :) gjorde ikke noe at det ble dyrere syns jeg.. var jo bare koselig [;)]

DA HAR JEG FÅTT MITT PÅSKEEGG.....MED MYE DEILIG SJOKOLADE!!!!
TUSEN TAKK, IROIM...
SKAL VI GUTTA BLE MISUNNELIG[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Mor til 3 røvere

DA HAR JEG FÅTT MITT PÅSKEEGG.....MED MYE DEILIG SJOKOLADE!!!!
TUSEN TAKK, IROIM...
SKAL VI GUTTA BLE MISUNNELIG[:D][:D][:D]

Da er du som meg!!! Elsker sjokolade!!![:D]

Back
Topp