Påskeegg til tenåringene

Kengu

Forumet er livet
VIP
Som ikke bare får godteri , hva kjøper dere?
Og hvor kjøper dere?

Her er alt stengt , så det lå være på nett

Det kommer jo an på hvor mye du vil legge i det, men kanskje et lite spill (yatzy, gruble) eller en bok (påskekrim)? Et magasin kan jo og være hyggelig, eller et hefte med kryssord/sudoku etc?

Gavekort på steam eller Apple eller Google Play?

Det kommer jo an på hvor mye du vil legge i det, men kanskje et lite spill (yatzy, gruble) eller en bok (påskekrim)? Et magasin kan jo og være hyggelig, eller et hefte med kryssord/sudoku etc?
Pris spiller ingen rolle , men bøker og spill utgår :)

Nye ørepropper? Gavekort klær? Noe spill (på pc eller lignende) de ønsker seg?

Kommer helt an på tenåringen:

Mobildeksel, kule sokker/løpesokker, ørepropper, leppepomade, dusjsåpe/lotion, håndkrem, penner, votter, hansker, lue, pannebånd, svettebånd

Hvis tenåringen har en hobby : noe til den.

Gavekort er også en mulighet, kjekt med noe "fyll" i tillegg.

Til jente: sminke, uv-gel til neglene, neglelakk, malesaker, nytt sett med blyanter/kullstifter osv hadde nok falt i smak her :)
Til gutt: air pods, mobildeksel, ekstra mobildata, sykkelutstyr, ny sparkesykkel (vanskelig å få plass til inni påskeegget da men :hilarious:) osv

Nå vet ikke jeg om du har jente eller gutt, men. Samboeren min lager alltid gåter til meg(jakte på egget) Typ rebusløp :hilarious: kjempe moro!! I egget er det godis, øl, badebomber, ansiktsmasker og håndkremer. I år har han sagt at egget skal bli ekstra bra. Sikkert fordi han glemte å lage julestrømpe til meg og var sjokka når han fant sin :p

Nå vet ikke jeg om du har jente eller gutt, men. Samboeren min lager alltid gåter til meg(jakte på egget) Typ rebusløp :hilarious: kjempe moro!! I egget er det godis, øl, badebomber, ansiktsmasker og håndkremer. I år har han sagt at egget skal bli ekstra bra. Sikkert fordi han glemte å lage julestrømpe til meg og var sjokka når han fant sin :p
Vi har alltid rebusløp eller jakt på små egg i trærne

Back
Topp