J Japso Andre møte med forumet 31 Mar 2010 #1 Har kjøpt et stooort påskeegg til kjæresten min som jeg har lyst til å fylle opp med litt annet enn bare godis. Noen tips til hva jeg kan legge oppi? Ikke så dyre ting.
Har kjøpt et stooort påskeegg til kjæresten min som jeg har lyst til å fylle opp med litt annet enn bare godis. Noen tips til hva jeg kan legge oppi? Ikke så dyre ting.
J Japso Andre møte med forumet 31 Mar 2010 #2 ORIGINAL: Blæh Ølbonger på øl du har gjemt rundt [;)] Sexy undertøy som Du skal ha på deg[8D] Er det eg kommer på[8D] Kjempelurt!! Takk for tipset!!
ORIGINAL: Blæh Ølbonger på øl du har gjemt rundt [;)] Sexy undertøy som Du skal ha på deg[8D] Er det eg kommer på[8D] Kjempelurt!! Takk for tipset!!
K Kranglefanten Forumet er livet 31 Mar 2010 #4 Her har han fått MASSE smågodt, ølbonger til 6 coronas jeg har gjemt unna, ny parfyme og en sort sexy string han kan gi til meg når han vil[8D]
Her har han fått MASSE smågodt, ølbonger til 6 coronas jeg har gjemt unna, ny parfyme og en sort sexy string han kan gi til meg når han vil[8D]