Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.

Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jepp. Jeg gir til påske, sommerferien (vi har fri i flere mnd) og til jul. Er ikke så ofte at personalet får oppmerksomhet i løpet av året så syns det er en fin måte å vise at vi setter pris på dem!Liten men fin
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

EnigNei
Jeg gir til jul, det får holde
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jo, egentlig ...iallfall i kommunen jeg jobber i....har man ikke lov å ta imot personlige gaver fra foreldre,,...men det går jo å gi til hele barnehagen....det blir vel noe annet??Men sånn rent etisk.. Hvordan stiller det seg at enkeltforeldre gir gave til personalet? I verste fall, setter man ikke personalet i et etisk dilemma?
Ønsker du å starte en stor debatt her?Men sånn rent etisk.. Hvordan stiller det seg at enkeltforeldre gir gave til personalet? I verste fall, setter man ikke personalet i et etisk dilemma?

Ønsker du å starte en stor debatt her?
Er det fordi du ikke orker å gi noen oppmerksomhet til de ansatte i bhg?
Jeg kjøpte en pose sjokolade og et kort og ønsket alle de voksne på avdelinga god påske fra jenta vår. Tok også med en pose skumpinner som alle barna skulle få dele til fruktmåltidet.
Hvilke etiske implikasjoner kan dette få???
Sent from my iPhone using BV Forum
Jo, egentlig ...iallfall i kommunen jeg jobber i....har man ikke lov å ta imot personlige gaver fra foreldre,,...men det går jo å gi til hele barnehagen....det blir vel noe annet??