Påskebilder

lenemor

Forumet er livet
Ja, kom igjen folkens, sleng ut litt bilder fra påsken deres da

så koselige bilder...

vi har ikke tatt noen bilder i påsken vi.. for jeg var så sinnsykt dårlig de første dagene,.. og i går fikk jeg tatt bilder, men det er andre barn med på bildene også.. sååå da legger jeg dem ikke ut.. morten var ute en del med malin de første dagene.. men han skjønner tydligvis ikke hvordan kameraet fungerer..[8D]

SÅ herlige bilder!!!

Så utrolig artig supermann bildet av August var lenemor.[:D]

artig å se påskebildene deres. Jeg aner ikke om vi har tatt noen bilder som er verdt å legge ut. det ble for det meste så jeg filmet med fotoapparatet jeg. Jeg skal se når jeg får somlet meg til å tømme kameraet.

Flotte bilder superBerta!

namba; supermannbildet er litt morsomt - august skal fly inn på rommet og legge seg - G var nemlig på kontroll på Åse i forrige uke og da kjøpte han med litt klær til knerten - blant annet supermannpysj [:D]

ORIGINAL: lenemor

Flotte bilder superBerta!

namba; supermannbildet er litt morsomt - august skal fly inn på rommet og legge seg - G var nemlig på kontroll på Åse i forrige uke og da kjøpte han med litt klær til knerten - blant annet supermannpysj [:D]

Jeg har sett på de pysjamasene jeg også. Veldig morsomme, men de passer liksom ikke så godt på jenter. Synd.[;)]

Kjempe fine bilder lenemor og superberta[:)]
Nå har det blitt mest oppusing bilder her, men skal se om jeg finner noen andre bilder også

Så mange fine bilder[:D][:D][:D]
Her er litt fra vår påske.
*borte*

flotte bilder 3barn - Jørgen er en skikkelig sjarmør - og så tøff bueskytter!!

Back
Topp