Påskeaften!

I går kosa jeg meg skikkelig altså! :) Satt ute og hekla en times tid etter treninga, og jaggu fikk jeg t-skjorteskille! På kvelden satte jeg på Sex and the city sesong 3, koselig gjensyn. 

Våkna kl 7 i dag, uthvilt. Så nå surrer vaskemaskina, og jeg skal finne meg frokost. Stikker på PulsSpinn kl 11, og før den tid skal jeg legge sammen klær og henge opp nytt, samt skrive handleliste. Må vel handle litt brød og melk igjen, regner jeg med. Må på kjøpesenteret før det stenger også, må ha en bursdagsgave siden vi skal i bursdag på mandag. 
Ungene og gubben kommer hjem i dag også, i fornuftig tid håper jeg... vi skal nemlig i fjæra og grille med bestevenninna mi og familien hennes i dag! :) Det blir knall, sola skinner jo i dag også så :)

Ha en finfin dag dere! :)

Da har vi stått opp til sol og sommer :):):) helt hærligt:)

Nå ska skal sambisen og jentene ta turen til plantasjen og jeg tar meg en treningsøkt:) grei fordeling det? hehe

Syns enda det er litt uvant med nye BV....

Fått enda mer skille i dag jeg også, artig. Har trent, og etterpå handla jeg, før jeg sykla hjem til dusjen og deretter på kjøpesenteret. Resten av dagen har blitt brukt i sola, skikkelig knall vær her nå altså! :) 
Ungene spiser nå kveldsmat, påskeegget venter vi nok med til i morgen siden de er så trøtte, og må bade før de legger seg. 

suki skrev:
Har lyst til å variere treningen min litt fremover. Jeg ender alltid opp med oppvarming på tredemølle eller romaskin etterfulgt av styrketrening på apparater.
Satt meg opp på en time til mandag, men der var det allerede 5 på venteliste. Typisk.

Bare et tips altså..

Men jeg pleier å ha først 30 min på tredemøllen i hardt tempo..Så tar jeg styrke bein/armer annen hver dag. Så tar jeg en 30 min på elipsemaskinen før jeg avslutter med 150 magaøvelser..jeg brukte også romaskinen men ble lei av den..

Har gått ned effektivt ned i vekt etter at jeg begynte å trene på elipsemaskinen

Back
Topp