Påskeaften- helligdagstillegg??

feb&mars

Elsker forumet
Noen som vet..lurer på å ta ekstravakt da, men gidder bare om det er 133%.det er jo ikke en rød dag, men en "inneklemt" dag mellom helligdagar!

eg får ikke før etter kl 12.

Er 133% etter klokken 12.

I helsevesnet der eg jobber er det heile dagen. 

ORIGINAL: Lille_frosk

Er 133% etter klokken 12.

jeg har 100% etter kl.12.

hvorfor får dere 133%?

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

hvorfor får dere 133%?

alle offentlige arbeidsplasser har 137 % helligdagstilleg.. ble forhandlet frem for en del år siden..

i år får man 137% etter klokka 12 på onsdag og dette varer tilogmed kl 24.00 2. påskedag.. hele lørdagen er inneklemt og er derfor 137% hele dagen :)

ORIGINAL: lnie

jobber i butikk, får 100% hele dagen

ORIGINAL: Ninamor_

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

hvorfor får dere 133%?

alle offentlige arbeidsplasser har 137 % helligdagstilleg.. ble forhandlet frem for en del år siden..

i år får man 137% etter klokka 12 på onsdag og dette varer tilogmed kl 24.00 2. påskedag.. hele lørdagen er inneklemt og er derfor 137% hele dagen :)

Får ikke etter kl 12 i kommunen her eg jobber på onsdagen og me får kun 133%

Noen som vet om man får 100% når man jobber på hotell også? Skal jobbe skjærtorsdag, påskeaften og 1påskedag.
Jobber som stuepike.(har nettopp begynt, så er ikke inne på dette med helligdagstillegg enda.)

ORIGINAL: ønsker4mann

Noen som vet om man får 100% når man jobber på hotell også? Skal jobbe skjærtorsdag, påskeaften og 1påskedag.
Jobber som stuepike.(har nettopp begynt, så er ikke inne på dette med helligdagstillegg enda.)

ja du får nok 100% da ja.

ok, jobber på sykehus...trodde det var 133% men er det nytt med 137% da?!

Back
Topp