Påskeaften - 19. april

IrisM

Elsker forumet
God morgen! :)

Nå har vi nettopp kikket på solen som har stått opp. Ser ut til å bli en deilig dag - klart og vindstille.

Arian vandrer rundt og har ikke kastet opp siden i går ettermiddag, så han ser ut til å være på bedringens vei.

Vi skulle egentlig til min farmor og farfar i dag, men på grunn av sykdom blir vi hjemme.

Sent from my iPhone using BV Forum

God morgen:)

Så bra at han ikke har kastet opp!:) håper det fortsetter den veien!

Jeg sitter her med alle ungene i sofan! Liana vil se på "bebbi" (Lille Jack) og Emira vil se "Sofia den første"..haha men nå er det Emira sin tur, siden Liana akkurat har sett Lille Jack:P

Jeg må ut etterpå å handle inn til påskeeggene og noe mat! Været er fint, så det blir nok noen turer ut for å leke:)

Blir nok litt handling her og etterhvert når mannen kommer hjem. Joachim kommer først hjem igjen i morgen kveld, så er usikker på om vi lager egg til ham hjemme. Lager dere påskeegg til de minste?

ImageUploadedByBV Forum1397891038.279990.jpg
Arian hadde tidenes bæsjebleie - løs i magen og avføring overalt, nedover beina og oppover ryggen. Etter en dusj har han sovnet på fanget mitt...

Blir nok litt handling her og etterhvert når mannen kommer hjem. Joachim kommer først hjem igjen i morgen kveld, så er usikker på om vi lager egg til ham hjemme. Lager dere påskeegg til de minste?

Vis vedlegget 57882
Arian hadde tidenes bæsjebleie - løs i magen og avføring overalt, nedover beina og oppover ryggen. Etter en dusj har han sovnet på fanget mitt...

Nåmmen..De er så herlige når de sover på en. ♡
Så bra at han er bedre i dag! Håper magen går seg til også.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen:)

Så bra at han ikke har kastet opp!:) håper det fortsetter den veien!

Jeg sitter her med alle ungene i sofan! Liana vil se på "bebbi" (Lille Jack) og Emira vil se "Sofia den første"..haha men nå er det Emira sin tur, siden Liana akkurat har sett Lille Jack:P

Jeg må ut etterpå å handle inn til påskeeggene og noe mat! Været er fint, så det blir nok noen turer ut for å leke:)
Kos dere med tv-titting og finvær!:)
Her er det overskya og surt, i kontrast med gårsdagens strålende påskesol.

God morgen.
Vi stod opp kl. 09 i dag. Jenny hadde feber i hele går og var glovarm i natt. Etter litt hostesaft, ibux, litt å drikke og en kald klut på panna, sovna hun på brystkassa til mammaen sin og sov resten av natta i storsenga.

Vi skal egentlig kjøre til byen og møte søstra til mannen, og deretter kjøre til mamma og pappa på bursdagsfeiring og overnatting, men vesla er pjusk så da er jeg litt i tvil på om vi skal dra. Tett, hoster fælt, er matt i øynene, men er feberfri - foreløpig iallfall.

Vis vedlegget 57882

Dakkar liten:( kjenner til de bleiene ja! Opplevde det med Emira ved omgangssyke også.. heldigvis var det bare to ganger og den ene gangen så jeg varselet og satte hun på do;) men da var hun 2 år, så hun sa hun hadde vondt i magen!..

Er det ikke litt tungt å være alene nå?

Jeg skal gi påskeegg til Emira og Liana..men putter oppi smoothie og noe duplo også..sånn at det ikke blir så mye godteri:)

God morgen.
Vi stod opp kl. 09 i dag. Jenny hadde feber i hele går og var glovarm i natt. Etter litt hostesaft, ibux, litt å drikke og en kald klut på panna, sovna hun på brystkassa til mammaen sin og sov resten av natta i storsenga.

Vi skal egentlig kjøre til byen og møte søstra til mannen, og deretter kjøre til mamma og pappa på bursdagsfeiring og overnatting, men vesla er pjusk så da er jeg litt i tvil på om vi skal dra. Tett, hoster fælt, er matt i øynene, men er feberfri - foreløpig iallfall.

God bedring til lille Jenny-pjusk <3

Dakkar liten:( kjenner til de bleiene ja! Opplevde det med Emira ved omgangssyke også.. heldigvis var det bare to ganger og den ene gangen så jeg varselet og satte hun på do;) men da var hun 2 år, så hun sa hun hadde vondt i magen!..

Er det ikke litt tungt å være alene nå?

Jeg skal gi påskeegg til Emira og Liana..men putter oppi smoothie og noe duplo også..sånn at det ikke blir så mye godteri:)
Gikk i grunn helt greit å være alene. I tillegg til magen er Arian også forkjølet, og jeg har blitt smittet og fått litt feber. Arian er imidlertid så slapp enda at vi ligger og slapper av på sofaen begge to mesteparten av tiden.

Sikkert stor stas for jentene dine med påskeegg. Liana vil sikkert ha når hun ser storesøster får!

Vis vedlegget 57882

God bedring til lille pjusken!
Hermine får egg med tørket frukt, nye solbriller, en kjærlighet på pinne og litt saltsnacks i ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hallo :)
Vi har gått tur på stranda idag og kosa oss ute. Plutselig blåste det opp til storm :eek: Så nå sover Hermine i uteboden i vogna si :P
Påskeharen har vært her med egg til meg, så nå er det snop og bok i sofaen :D Ikke ille med dårlig vær heller altså ;)
ImageUploadedByBV Forum1397908872.172137.jpg
ImageUploadedByBV Forum1397908895.733415.jpg
ImageUploadedByBV Forum1397908928.885541.jpg

God morgen.

God bedring til Jenny! Det er godt å ta det med ro når man ikke er i form ja!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Gikk i grunn helt greit å være alene. I tillegg til magen er Arian også forkjølet, og jeg har blitt smittet og fått litt feber. Arian er imidlertid så slapp enda at vi ligger og slapper av på sofaen begge to mesteparten av tiden.

Sikkert stor stas for jentene dine med påskeegg. Liana vil sikkert ha når hun ser storesøster får!

Uff da.. enda verre når man selv er syk.. god bedring til dere begge!

Hehe ja her går det mye i konkurranse om ting..så det hadde blitt helt feil å ikke gi Liana påskeegg også;)

Hallo :)
Vi har gått tur på stranda idag og kosa oss ute. Plutselig blåste det opp til storm :eek: Så nå sover Hermine i uteboden i vogna si :P
Påskeharen har vært her med egg til meg, så nå er det snop og bok i sofaen :D Ikke ille med dårlig vær heller altså ;)
Vis vedlegget 57917
Vis vedlegget 57918
Vis vedlegget 57920

Hehe ikke rart Hermine ble våt av vanlig regntøy:P hehe.. så kos med egg da:D har kjøpt inn til vårt egg jeg også..og gleder meg til ungene er lagt:P haha...

Jeg har gjort klar eggene til jentene :) men de får dem ikke før etter middag;) eller de må først lete etter dem..haha med hjelp av lapper da;):D

Egget til Liana.. litt duplo, sjokolade, kjeks, klementin og smoothie..
1397913388033.jpg

Til Emira er det sjokolade, litt annen smågodt, kjeks, smoothie, en liten duplpblomst, såpebobler og et perlebrett :) bare at jeg bomma litt på størrelsen til perlebrettet :P haha..
1397913372520.jpg

1397913360626.jpg

Hehe ikke rart Hermine ble våt av vanlig regntøy:P hehe.. så kos med egg da:D har kjøpt inn til vårt egg jeg også..og gleder meg til ungene er lagt:P haha...
Ja, vi slipper endel tilsnakk fordi hun sitter i vannet iallfall ;)

Jeg tok et dypdykk i egget mitt mens Hermine sov :D ...resten blir spart til etter lammelåret ;)

Jeg har gjort klar eggene til jentene :) men de får dem ikke før etter middag;) eller de må først lete etter dem..haha med hjelp av lapper da;):D

Egget til Liana.. litt duplo, sjokolade, kjeks, klementin og smoothie..
Vis vedlegget 57932

Til Emira er det sjokolade, litt annen smågodt, kjeks, smoothie, en liten duplpblomst, såpebobler og et perlebrett :) bare at jeg bomma litt på størrelsen til perlebrettet :P haha..
Vis vedlegget 57931

Vis vedlegget 57930
Så flotte egg de får :D blir sikkert stas det der! :)

Heldige små! :D

Her koser vi oss med bæsjebleier. Samboeren skiftet nettopp dagens åttende bleie tror jeg. Det renner rett igjennom stakkars lille. Bedre det enn oppkast da - litt mer kontroll over hvor det havner... Usj...

Jeg har forresten fått meg jobb! Fikk vite det onsdag. Juridisk rådgiver i utdanningssektoren i Skedsmo kommune. Starter 12.mai :)

Back
Topp