Påske :)

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Har dere noen planer for påsken? Har dere fri, eller skal dere jobbe?

Vi drar på hyttetur med foreldrene mine denne helgen, og så skal vi være hjemme med påskebesøk resten av påsken. :) Været er helt fantastisk her nå, så jeg gleder meg til hyttetur til tross for at jeg hater skigåing. :p Vi har ikke vært på fjellet siden august, og dessverre mener begge barna bestemt at de skal plukke blåbær denne helgen også, akkurat som sist... Jeg hadde trodd at i det minste Felix skulle forstå at årstidene forandrer seg på hytten slik som hjemme, men det virker ikke slik. I tillegg sier lillesøster at det blir kjempegøy med hyttetur, men at hun vil sove hjemme i sin egen seng, ikke i noen hytteseng. Blir spennende å se hvordan dette går.
 
Fri alle sammen, bortsett fra mannen som skal ha en 24-timersvakt fra i morgen til mandag!
Tirsdag reiser vi på fjellet, til hytta uten vinterveg, strøm og vann og blir til søndag minst =)
Gleder oss masse!
teodor er i hundre og spør hele tiden om det er tirsdag :D
Spent på pulktur med Lillebror! Er litt i grenseland, jeg vet, men det blir først og fremst for å komme oss til og fra hytta - ingen store skiturer på oss i år :D
God påske!!!
 
Høres koselig ut med hyttetur for begge familier :) Håper både små og store kommer til å kose seg :)

Fru H: går sikkert bra med lillebror i pulk. Dere skal sikkert gå pent og pakke han inn i vinterpose og greier :)

Her har vi fri alle sammen og koser oss hjemme, med småturer i skogen og hjem til venner og familie. Vi var på fjelltur sist helg, så godt å ta det rolig :)
 
Vi STORkoste oss!
Det gikk veldig bra i pulk, og vi gikk kun små turer mens han allikevel sov, hadde god pause med godteri på oss og pupp på han :p
I dag er Lillebror 6 måneder og han har så vidt begynt med fast føde!
Merker at han har behov for mer nå, da nettene har blitt ganske urolige, og han er superinteressert i hva vi spiser :D
Spennende dette!
Teodor var så innmari flink på ski! JEg er helt imponert jeg =)
Utrolig moro!
 
Høres ut som en knallfin tur :)

Vi hadde også en fin påske med knallvær hver dag! Hadde blant annet en familietur ute ved et vann med over 30 familiemedlemmer. Grilling, pilking og sandlek på barna :) Kjempefin dag med sol som varmet godt.

Vi var også en tur på Eventyfabrikken (lekeland) sammen med brødrene mine, og jeg er ikke helt sikker på hvem som koste seg mest der- barna eller brødrene mine :)

Ja, nå begynner lille-gutten din å bli stor også, Fru H :) Eveline spiser alt nå, og det er ikke snakk om at hun skal bli matet noe mer. Hun er bare 14 mnd, men skal spise selv med skje og gaffel til hvert måltid :)

I går begynte hun i barnehagen også, og hadde sine første timer alene der idag. Det virker som det går kjempebra da, og hun har ikke vært lei seg en gang enda :) godt for mamma hjertet det....
 
Høres ut som en knallfin tur :)

Vi hadde også en fin påske med knallvær hver dag! Hadde blant annet en familietur ute ved et vann med over 30 familiemedlemmer. Grilling, pilking og sandlek på barna :) Kjempefin dag med sol som varmet godt.

Vi var også en tur på Eventyfabrikken (lekeland) sammen med brødrene mine, og jeg er ikke helt sikker på hvem som koste seg mest der- barna eller brødrene mine :)

Ja, nå begynner lille-gutten din å bli stor også, Fru H :) Eveline spiser alt nå, og det er ikke snakk om at hun skal bli matet noe mer. Hun er bare 14 mnd, men skal spise selv med skje og gaffel til hvert måltid :)

I går begynte hun i barnehagen også, og hadde sine første timer alene der idag. Det virker som det går kjempebra da, og hun har ikke vært lei seg en gang enda :) godt for mamma hjertet det....
Så spennende med bhgtilvenning! :D
Håper det fortsetter å gå bra :D
 
Back
Topp