Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi. Det hørtes ut som en god plan ;-) Koselig med barneromoppussing da. Må nok få gjort litt av det vi ogsåHåper på knallvær så skal jeg sitte på verandaen hjemme og late som jeg er til fjells. Og spise marsipanegg. Skal også begynne å pusse opp rommet til vesla vår.
haha det skal jeg og! God plan Vi drar til hedmarken vi da, besøke litt familie og venner. Håper at vi kanskje kan gå på noen visninger (skal på en forresten).. kjøpe hus om tre mndr! Samboern har fri heeele uka, så d blir deilig med ferie sammen (og et par hele netter søvn på meg )Håper på knallvær så skal jeg sitte på verandaen hjemme og late som jeg er til fjells. Og spise marsipanegg. Skal også begynne å pusse opp rommet til vesla vår.
Vi skal faktisk se på det som ligg ute på ilseng nå.. hehe... litt å gjøre der men...Vi er forsatt på leting etter et passende hus Så får se når det blir
Ja, det er det Veldig godt å få litt avlastning, da lille gråter mye. Det var ikke mye å få før.Så godt å komme hjem til mamma da.. Hvordan går det å være alenemamma? Kjipt når sånn skjer da..