Påske

Her blir det ikke noe tur, mamma kommer å besøker oss fra Sverige og regner med at mannen skal på jobb... Så blir nok ikke noe påskeegg heller!

Blir ingen påsketur på oss i år, og heller ikke noe påskeegg da samboer ikke kommer til å være hjemme:P Men godteri til kveldskos er det nok alltids:D

Håper på knallvær så skal jeg sitte på verandaen hjemme og late som jeg er til fjells. Og spise marsipanegg. Skal også begynne å pusse opp rommet til vesla vår. :)

Håper på knallvær så skal jeg sitte på verandaen hjemme og late som jeg er til fjells. Og spise marsipanegg. Skal også begynne å pusse opp rommet til vesla vår. :)
Hihi. Det hørtes ut som en god plan ;-) Koselig med barneromoppussing da. Må nok få gjort litt av det vi også :-)

haha det skal jeg og! God plan :) Vi drar til hedmarken vi da, besøke litt familie og venner. Håper at vi kanskje kan gå på noen visninger (skal på en forresten).. kjøpe hus om tre mndr! Samboern har fri heeele uka, så d blir deilig med ferie sammen (og et par hele netter søvn på meg :) )

Sove hele natta...sammenhengende? Går det an? ..:p
Kjøpe hus i Hedmark er ikke så dumt. Vi gjorde det i oktober,og jeg er veldig fornøyd! ;) Ringsaker.

Vi er fra stange, så blir i d området! :) Ja, jeg har faktisk gjort d to ganger på snart fem måneder :) Hehe

Jeg og samboer har faktisk tenkt å flytte opp i de traktene vi også stange / ilseng:)

Vi er forsatt på leting etter et passende hus;) Så får se når det blir:)

Jeg og lillegutt skal være hos moren min i påsken vi. Har akkurat blitt alene, så det blir ikke noe kjærestekos, men skal ikke se bort ifra at jeg får et lite påskeegg av mamma.
Skal kose meg ekstra mye med bebisen min <3

Så godt å komme hjem til mamma da.. :) Hvordan går det å være alenemamma? Kjipt når sånn skjer da..

Så godt å komme hjem til mamma da.. :) Hvordan går det å være alenemamma? Kjipt når sånn skjer da..
Ja, det er det :) Veldig godt å få litt avlastning, da lille gråter mye. Det var ikke mye å få før.
Foreløpig går det veldig greit. Jeg har på en måte vært alene med han siden han ble født, så det blir ikke en stor omveltning annet enn at jeg kun har lille og meg selv å ta hensyn til. Og det er veldig deilig :)

Back
Topp