Påske - oppsummering

Skrållan

Forumet er livet
Har dere hatt en fin påske, jenter? Skjønner at ronjas mamma ikke  har hatt det (ååå, håper ungene kommer hjem i dag!), men hva med dere andre? Gjort noe koselig? :) 

Tenkte at dette kunne være en oppsummeringstråd for oss alle, der vi forteller litt hva vi har gjort, gjerne med bilder :) - så kanskje vi får litt liv i et ganske dødt forum? 

Jeg venter litt med å legge ut bilder, da vi skal på sykkeltur i dag og kommer til å knipse masse bilder på den turen. Men i kveld kommer jeg med fyldig referat! 

Vi har kost oss med sol,bading og litt farting på gran canaria..

Vi har badet,bygd sandslott,spist is,kjørt ubåt,vært i dyrepark(palmitospark),vært på tivoli,hoppet på trampline med strikk,ellers har vi kost oss masse med god mat.

igår var vi bare hjemme for å få unna klesvasken,ungene har lekt ute og idag blir det å rydde litt inne så det er klart for jobb igjen..og må pakke sekkene til ungene..
Skal ta oss en sykkeltur å..

Vi har vært en tur i Gøteborg bla annet på Universeum, som virkelig kan anbefales. Ellers har vi vært noen dager på hytta med familien, hatt venner på grilling, fiksa opp i hage og på veranda og i dag blir d grilling hos mamma. Blitt altfor mye godiss på alle mann...men men. Er d påske så er d påske. I meg begynner hverdagen igjen. Mannen skal på business tur til USA, jeg må til legen og forlenge sykemelding osv osv. Håper å se noen fine påskebilder!! Men orker ikke legge inn noen selv:-)

jeg og ungene har hatt fri fra onsdag kl 12 til i dag.
samboern har jobbet siden onsdag og skal jobbe til fredag, så han har nesten ikke vært hjemme med oss.

jeg og ungan har bare vært hjemme og koset oss, vært ut, begynner å bli vår her også :)
Phillip har vært hos bestemor(min mor) fra lørdag til i dag, han har koset seg masse hos dem. jeg og Leah har fått være aleina og besøke våres jente venner ;)

Back
Topp