Påske"ferie"..

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Blir borte litt nå..
skal bo hos foreldra mine en stund nå i påsken, siden mannen min reiste på jobb i dag og jeg har så mye bekkenplager
Sjekker jo innom leiligheten avogtil med ugjevne mellomrom, men blir nok ikke sittende på BV så særlig mye i tiden fremover (neste 2 uker max, tenker jeg) 

skjer det noe spennende skal jeg prøve å få sladra til dere via en eller flere av sladrevennene mine
(Er Pastella og Hanne79 opptatt så ber jeg bare en av de andre Mai-jentene som jeg har mobilnr til - eller Lille Snodig - om å informere dere)

Ha det supert alle sammen!

God påske!

GOD PÅSKE FIORELLINA OG SAML OPP DE KREFTENE DU KAN

Du må kose deg masse, slappe godt av og bli "dulla" med!! [:)][8D]
Vi snakkes!!! [:)]

Kos deg masse!!  Og nyt hjelpa du får!

God påske (til dere alle)!!

God påske :) Tenker det skal bli godt med litt avlastning fra lillemann. Nyt det ;)

Signerer
ORIGINAL: majasj86

GOD PÅSKE FIORELLINA OG SAML OPP DE KREFTENE DU KAN

GOD FERIE!!

Goooood avslappende påskeferie Fiorellina[:D]

God påske til deg også ~Fiorellina~[;)] Kos deg og slapp av[:)]

God påske ! Hvil deg og slapp av  så mye som mulig nå ! Kommer til å savne deg [:)]

Til alle dere som trodde at jeg kom til å bli dulla med hjemme: [8D]

hehe..

Neida, i dag er jeg kjempesliten, men det kan jo være fordi jeg er blitt forkjøla da[8|]
Er en tur hjemmom og sitter litt på nett nå, JRjr har visst savna lekene sine, for han koser seg stort i lekegrinda[;)]

I ettermiddag skal jeg og Maiblomst til Haugesund og dra på SparKjøp[:D]
Da skal Lillemann være hos bestemora si, og det må jeg innrømme at jeg gleder meg til.. [8|]
Han er stort sett bare en fryd å ha med å gjøre, men i dag har han vert så aktiv og mor så sliten, at bare det å skifte bleier på han har tappa meg helt..
Blir godt å få komme bort noen timer og bare tenke på meg selv og babyen i magen[:)]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Til alle dere som trodde at jeg kom til å bli dulla med hjemme: [8D]

hehe..

Neida, i dag er jeg kjempesliten, men det kan jo være fordi jeg er blitt forkjøla da[8|]
Er en tur hjemmom og sitter litt på nett nå, JRjr har visst savna lekene sine, for han koser seg stort i lekegrinda[;)]

I ettermiddag skal jeg og Maiblomst til Haugesund og dra på SparKjøp[:D]
Da skal Lillemann være hos bestemora si, og det må jeg innrømme at jeg gleder meg til.. [8|]
Han er stort sett bare en fryd å ha med å gjøre, men i dag har han vert så aktiv og mor så sliten, at bare det å skifte bleier på han har tappa meg helt..
Blir godt å få komme bort noen timer og bare tenke på meg selv og babyen i magen[:)]

Huff..-heldigvis ikke lenge igjen for deg nå!!![;)]

Du må kose deg MASSE i haugesund!!!![:D][:D]

ORIGINAL: tinejento

Huff..-heldigvis ikke lenge igjen for deg nå!!![;)]

Du må kose deg MASSE i haugesund!!!![:D][:D]

Det skal jeg!![:D]

Back
Topp