Påske[emoji214]

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Hva er planene deres i påske ? Har dere noen tradisjoner? Er dere med bf/eller bytter dere på? Eller har du/dere tradisjoner alene?
 
I påska blir det bursdagsfeiring for meg og 2 åringen. Bf har ikkje bedt om å ha han nåke ekstra, så rekna med han blir med meg sidan det er pappahelg dinna helga. Ikkje voldsomme greiene. Sikkert påskeeggjakt. Ellers har vi ingen tradisjonar faktisk [emoji4]
 
Last edited:
Har et barn som ofte har bursdag i påsken, i år rett etterpå, men han får bursdagsgaven sin i påsken og reiser på fotballtur med faren.

Jeg har aldri hatt noe problem med å reise alene og har f.eks vært flere ganger på charterferie alene med barna selv om jeg og barnefar var sammen.
 
Her blir det en litt rar påske. Eldste skal på treningsleir, mellomste skal til eks svigers. Jeg har mini fram til skjærtorsdag.

Første påsken vi ikke drar sammen på hytta. Veldig rart! Skal prøve å kose meg mye med mini på hytta fra mandag-torsdag[emoji1]
 
Eldste skal til faren i påska, Og jeg skal sløve med minste. Ikke at jeg ikke kan reise noen plass med han/de, men hverdagen er så hektisk og minste har stort behov for ro og det trenger jeg og nå så vi skal være hjemme og kose oss.
 
Back
Topp